Indlæg af ramses_1109

    udlejer stor lejlighed imellem City og Østerbro (der er to lejemål i lejligheden)


    1. Værelse 15 m2
    3600 DDk plus forbrug.


    2. Værelse 17 m2
    3800 DDk plus forbrug.


    Der er fælles stue.
    Entré, pænt nyere hvidt køkken fra 2006 med masser af skabe, stort lyst badeværelse fra
    2006 med hvide klinker, bruseniche og vaskesøjle, nyere anlagte plankegulve.


    Skriv en mail til ramses_1109@hotmail.com hvis du er interessert eller har yderliger spørgsmål:o)

    Jeg skal ud og have købt mig et nyt SLR kamera spørgsmålet er bare hvilket??


    Jeg har haft kig på Canon EOS 400D
    Men det sæt jeg har kig med 18-55 har ikke IS


    Så var jeg nede ved min fotomand i dag og han talte varmt for Sony a200
    Det sæt kom med en 18-70 med IS


    Penge messigt ligger jeg på maks 3500 DDK


    Det skal være et allaround kamera bruge det nok mest til at fotografere fulde folk for DKBN



    Håber på nogle gode svar..


    MVH Kasper.

    Hej Tweak.
    Jeg skal have købt mig en ny router.
    Vi er to der deler en 20 mb forbindelse, vi har en server ståenden som vi hele tiden henter filer fra, plus vi skal kunne spiller over den samtidig.


    Jeg har haft kig på denne D-Link Xtreme N Gigabit Router DIR-655
    http://edbpriser.dk/Products/L…923&searchArea=&Soegeord=


    Ville det være et godt køb og hvilket netkort ville passe godt sammen?
    (det skal helst være USB baseret:)


    Jeg håber i kan hjælpe..


    MVH Kasper.

    Som der står i overskriften sælger jeg en MEGET billig billet til Thailand her D. 24 november jeg skal selv der ned men, da min rejse partner er blevet forhindret er biletten til salg-


    Prisen er 6000 DKK ca 3000 billiger end hvad man kan købe dem til lige Pt.


    send mig en mail eller svar i tråden...


    MVH Kasper.

    Hej Henrik.

    Det lyder helt sikkert som et yilbud jeg vil føgle dig op på :-)
    kender du andre dansker dernede? jeg har booket de to første nætter på noget der hedder New Road Guest House skulle være et fedt sted for backpackers.

    hvor længe skal du være dernede endnu?


    MVH Kasper.

    (har ´sendt dig den på mail også)

    hehe kender det godt man vil aldrig hjem derfra men regner nu med 20000 i lommepenge det burde kunne gøre det jeg har også været der et par gange før sidste gang rejset jeg gemmen malaysia og sluttede i singapore.



    (søger stadig efter en rejse partner og har stadig en billig billet i overskud.)


    mail mig på ramses_1109@hotmail.com hvis det var noget.

    Jeg ser bare på det med åbne arme enten tager jeg afsted alene og finder nogle dernede på kasundroad og føgelses med eller finder jeg en cool M/K at rejse med her hjemme fra....


    glæder mig til din mail,,,,

    Hej derude.


    Jeg er en ung frisk fyr på 21 som rejser til Thailand D. 24 november.
    min rejse partner er desværre blevet forhindret så jeg har en billet i overskud så hvis der er nogen er har lyst til at få en på opleveren som backpacker fra d. 24 november til den 7. januar så send mig en mail på ramses_1109@hotmail.com


    Selve turen når vi når Bangkok er ikke fast lagt, der skal bare slappes af, opleves med en masse skæg og ballade.


    Jeg glæder mig til at høre fra jer.


    MVH Kasper S. Rasmussen
    mail på "ramses_1109@hotmail.com"

    Jeg skulle sætte mit system op med endnu en HD (samme slags) Men kom til at sætte HD til Raid1 (safe) jeg prøvede derefter at fjerne den jumper der skulle lave dem om til raid0 (fast) men jeg kan ikke å det til at virke har prøvet at formatere begge HD og har prøvet flere bio's opsætning men intet virker.
    håber der er nogen der kan hjælpe.
    jeg køre med de to orange stik og der skal win XP SP2 på.


    MVH. Kasper