Indlæg af rahbek

    Du skriver i testen, at det er ærgerligt at skærmen ikke har "crystal clear", også kendt som manglende antirefleksbehandling... jeg må sige, at jeg synes det er rigtig rart at høre, at den netop har antirefleksbehandling - det med crystal clear er jo et direkte teknologisk tilbageskridt - efter min mening er det ret provokerende at sidde og få lyset fra samtlige loftslamper og vinduer i lokalet projekteret ind i øjnene via skærmen. Skærmreflekser har alle dage været noget man har gjort sig store anstrengelser for at begrænse... indtil nu - og spørg mig ikke hvorfor, men det må i hvert fald været meget nemmere at producere.


    Bortset fra det lyder det jo til at være en nærmest perfekt computer! Specielt nu hvor man finder ud af at skærmen er af den gode gamle slags. Spørgsmålet er bare, om man skulle vente på at Intel Core 2 kommer på markedet - de har jo lovet at de vil passe direkte i de eksisterende bundkort, så det kan da ikke tage mange dage for Zepto at tage cpu'en i anvendelse...


    @ Hest: Hvad mener du med at du har fundet den billigere, siden du linker til er jo Zeptos egen, og priserne er da også de samme, så vidt jeg kan se...