Indlæg af gmtgmt

    søger et MSI eller ASUS motherbord med Socket 754



    ting der skal være på motherbordet


    Socket 754
    3x DDR-ram porte
    2x SATA
    2x IDE
    1X Floppy
    1X 10/100 netkort
    1x Audio inbygget
    1X AGP 8


    Og der skal helst være kasse og driver og manual


    og for at være flabet så vis det er et MSI så skal det være Rød vis ASUS guldfarvet :evil:


    og det må max koste 150kr har ikke mere :oops:

    IBM Thinkpad A21e kun mainbord, cdrom drev tastatur ellers mangler alt
    Compaq Armada M700 cpu mellem 600-1000mhz bundkort defekt ingen ram, batt, hdd box, cddrev, strømfersyning mangeler masser af skruer der er 1,44 drev i
    Toshiba 310cds manger hdd, batt og strømfersynig ellers ok 200mhz 16 eller 32mb ram cd og a:
    Compaq Armada E700 CPU PII 400mhz, hdd 15gb, DVD drev, a-drev, 160mb-ram batt ok men mangler lader til at lade batt men kan køre fra støm vi kabel fra stikkontak der er installeret Windows XP Pro
    Toshiba Satellite 2180CDT AMD K6 475mhz 64mb ram 4gb hdd, cd-drev a-drev mangler strømfersyng og tastatur defekt men mus virker med windows ME
    Toshiba 400CDT cpu udkendt 40mb-ram hdd 800mb batt holder strøm men ikkelang tid køre windows ME
    Compaq Armada 1750 300mhz ram 64mb 2,1gb hdd med win xp pro installeret men virker ikke batteri med ordenligt leve tid cd-drev, a-drev
    Vega Pro Z8000 P4 3,0ghz, 512mb ddr400 ram, DVD/CD-RW mangler hdd og hdd holder vil ikke tænde men tror det er bundkorted der er defekt der medfølger batteri og lader men batt ukendt tilstand CPU og RAM VIRKER


    harddiske der medfølger løst 420mb Seagate med win95, 1,1gb ibm til mac, 840mb ibm virker 2,5gb hdd win2000


    de er som der er skrevet her, ingen garanti gives!


    på vegaen har jeg et bud på 500kr kontant af en her i kalundborg


    DE SKAL AFHENTES I KALUNDBORG, SENDES IKKE!


    kom med nogle bud på det hele de Bliver kun solgt samlet :cheers:


    billeder


    http://rapidshare.com/files/51…der_af_barbar_tilsalg.rar


    der er formange billeder til at jeg gider uploade dem seperat :T

    jeg skal af med denne computer


    Bundkort: MSI MS-6398E 845E MAX2
    CPU: Intel Pentium 4 2 GHZ 512kb Caghe
    PSU: ThermalTake LC-400 ATX 400W
    HDD: 1 IBM 13,5GB HDD, 1 Maxtor 30GB
    CPU Køler: ThermalTake Volcano 7+ med Fan Controler
    DVD: 8x LG DVD Drev
    RAM: 2x 256mb DDR-ram
    USB: 2 inbygget 4 extra bagpå
    Kabinet: Performace Sort
    1,44 Drev: 1,44 Samsung
    AGP: MSI Nvidia Geforce FX5200 128mb AGP8X der er montered en køler fra et andet kørt med blæser men ikke koplet til
    Kabinet Gejl: Cold katode Grøn 30cm strøm vi motherbordet, skøret hul i siden til plaxiglas side fra et gammelt ThermalTake Xsar kabinet med et rigtig flot design der er på


    der er installert Win Xp Home Fra en Acer Erecovery DVD men om den køre helt optimalt er uklart men eller skulle resten køre ordenligt :$


    Pris 350kr Afhented I Kalundborg SENDER IKKE OM NOGLE OMSTEDIGHEDDER


    Kan kontaktes på


    Thomasemillentz@gmail.com KUN EMAIL
    Lentz666@hotmail.com KUN MSN MESSENGER TJEKKER IKKE MAILS


    :9xo


    billeder kan sendes vis ønskes og kan også optage en video hvor den køre og starter Windows :boxed:

    hej nogle der kan svare mig på om jeg kan køre det på en


    amd sempron +3100
    1gb ddrram
    256mb Geforece FX5500
    ? bare i lav textur :pokey:

    nope det er det ikke har fundet fejle det var det ene ram der gik ind og blorkert på en eller anden måde da jeg pillet det ud så virker den fandme :clap:

    jeg er ved at installer windows xp pro på en computer men den bliver ved med at sige Kan ikke Læse/Finde PCI.SYS når den er ved at indlæse cden og jeg har en hdd med windows xp jeg kan sætte i vilken somhelst computer og den starter windows uden problemer :dance: men her siger den


    Windows Kunne Ikke Starte, fordi denne fil er beskadiget eller manger :
    System32\DRIVERS\pci.sys

    selv om et bunkort er defekt kan godt starte vis ikke det hat sagt knald men vis det er muglit så tjek din cpu i et andet bunkort eller prøv en anden cpu

    hej jeg har lige fundet mit gamle bundkort frem da jeg skulle bruge det i min server men har et lille problem den vil ikke rigistrerer cpuen korrekt cpuen er en AMD Athlon XP 3000+ men bundkorted siger det kun er en 1500+ på 1300mhz når den er på 1700mhz bundkorted er et ECS K7S5A Pro Rev:5.0 der kan gå optil 2700+ nogle der ved hvad der er galt?

    jeg har forstået det grundliggende i systemet her... har nemlig selv samme problem...


    jeg skal bare bruge en syntaks fra ekstern til intern ip


    Dvs Fra 80.1XX.XX3.5X til intern "Bag routeren" 192.168.1.5


    Under logon instillinger øverst i windows eget fjernstyret skrivebord under computer


    "\\80.1XX.XX3.5X\192.168.1.5" eller hvad skal der skrives for at routeren forstår at sende videre


    Det er mit spørgsmål.

    goddag


    syntes min com er blevet for langsom i spil m.m. og da jeg ikke har råd til at opgrade min com fårløbi så mu jeg bruge hvad jeg har specs på min com



    1gb ddrram 22 512mb
    1.8ghz AMD sempon +3100
    Gigabyte K8VM800MAE
    Nvidia GeForce FX5500 256mb ddrram


    jeg kunne godt tænke mig at få mit grafkkort og cpu Overclocket men ved ikke så meget om det


    jeg godt hvordan jeg overclocker cpuen i bios men ved ikke hvor meget jeg kan overclocken den så den også er stabil og ved ikke hvordan man overclocker et grafikort så håber nogle kan hjælpe