Indlæg af Jever

    Hejsa


    Jeg har fået et temlig irriterne program ind på min computer som ikke er til at fjerne.. Det hedder internet security, og der popper heletiden sådan en op nede i min statusbar, og der står et logo og blinker. den ændre også heletiden min starthjemmeside til spywarequaker eller lign.


    Jeg har prøvet at se om jeg kunne fjerne det med spybot, ewido, avg free virus scan, xcleaner free, men altså uden held, computeren var i fejlsikkret tilstand imens.


    Hvordan kan jeg få dette fjernet uden at skulle formatere?

    Hejsa


    Jeg har fået den irriterne opdatering windows xp har lanceret hvor man skal klikke for at aktivere objekter, opdateringen hedder
    Opdatering til Windows xp (KB912945)


    Der står bare "Denne opdatering kan ikke fjernes" inde i tilføj / fjern programmer er der nogen mulighed for at kunne få den slettet alligevel? Da jeg er rimlig træt af at skulle klikke to gange for at aktivere et objekt feks et banner.



    jesper

    Hejsa



    Jeg har lige fået købt mig en bærbar, også har jeg også en stationær.
    Men der er et lille problem, jeg ville gerne kunne spille cs på min bærbar, ligesom jeg kan på min stationær, men når jeg prøver at logge ind står der at enten min kode eller brugernavn er forkert. Dette passer ikke fordi det er præcis det samme jeg logger ind med på min stationær computer. jeg kunne sagtens logge ind på min vens account, men så loggede jeg ud fra den, også gider den ikke at logge ind på den mere. Det mærkelige er nu så at jeg heller ikke kan logge ind på min account på min stationær efter jeg prøvede at logge af på den.



    Hvad kan jeg gøre?



    jesper