S: 4x1GB Corsair XMS2 PC6400C4 800 mhz Ram.

  • Hej.


    Jeg samlede for noget tid siden mine nye computer og valgte Asus P5N-E SLI og Corsair XMS2 PC6400C4 800mhz rammene. I første omgang købte jeg kun 2x1GB, fordi jeg ikke havde brug for mere. Hvad jeg ikke vidste var, at der var problemer med at få dem til at køre på netop det bundkort jeg havde valgt. Lidt surt når nu det er første gang man overhovedet samler en PC. Nå, men ved hjælp af Corsair forummet fik jeg dem dog til at kører uden problemer.


    Jeg bestilte i sidste uge yderligere 2x1GB af disse ram og regnede ikke med at det skulle skabe problemer da jeg havde fået de andre til at kører med bundkortet. Nu viser det sig at bundkortet ikke kan køre med 4 stk af disse ram. BUMMER!


    Da bundkortet sidder så fint med kablerne trukket og fastgjort så nydeligt, ser jeg mig nu nødsaget til at sælge de 4x1GB Corsair ram. så jeg kan købe nogle der virker med mit bundkort.


    Jeg bor selv i Vangede (2820 Gentofte), hvis der skulle være nogle i det område der er interesseret.


    mvh.
    Sploink aka Michael

  • Du har opdateret bios på dit bundkort?
    Jeg har næsten samme bundkort som dig og de samme ram, Og det virkede også først med 4gb efter den bios opdatering.


    Men hvad regner du med af pris for de 4gb?

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD