8500 pp budt!
S: MacBook Pro
-
-
Oprindeligt indlæg af GLA
8500 pp budt!Noteret.
Der er sendt PM's til de seneste 5 bydende med serienummer.
-
9.500,- afhentet... forudsat at den er ridse- og bulefri
-
Oprindeligt indlæg af Mogphenu
9.500,- afhentet... forudsat at den er ridse- og bulefriDen har ikke andet end støv på sig.
Der ligger i øvrigt et mindre stykke klæde på tastaturet, så det holder sig pænt.
Så 9.500,- er noteret
-
9600 pp!
kommer billederne op ?
-
Oprindeligt indlæg af GLA
9600 pp!kommer billederne op ?
Noteret.
Det gør de ja, ejer havde dog intet batteri på sit kamera i går og er ikke hjemme fra arbejde endnu, så muligvis er der først billeder i tråden i morgen.
-
Så people! Langt om længe er der kommet billeder op, 6 stk. 3 i hoved indlægget og 3 i et længere nede.
-
Bump!
-
Hvad blev der af serienummeret?
-
byder gerne de 10000 forudsat du sender mig nr på maskinen du ka jo sende den til mig direkte
-
jeg har aldrig set nogen offentliggøre noget så helligt som et serienummer, så jeg begynder heller ikke nu. Serienummeret bliver kun udleveret til bydende.
-
Oprindeligt indlæg af gorm1
byder gerne de 10000 forudsat du sender mig nr på maskinen du ka jo sende den til mig direkteHej gorm1
Skriv venligst til GLA eller mogphenu for at få s/n, da jeg ikke er i nærheden af pc'en.
Jeg noterer budet.
-
Svar retur kunne være sjovt
-
Ja der er mange svindlere
-
Hej Apple fan.
Efter d. 15. August kan jeg godt byde lidt mere end 10.000 kr. hvis du er interesseret i dette?
Jeg vil dog handle kontant med kunden, så jeg sikrer mig at der ikke sker noget, dvs.
ingen overførsel af penge via netbank eller andet!Venlig Hilsen
Simon