Getmore dropper e-mærket

  • Hej


    Jeg var ved at falde ned af stolen da jeg læste den her inde på politikken. Er jeg den eneste som sidder og får en dårlig smag i munden af at læse det?




    LINK

  • Om en butik har e-mærke eller ej er ikke noget som jeg tænker på når jeg køber hardware, jeg går mere efter om jeg har haft gode oplevelser med butikken før og f.eks. så har komplett heller ikke e-mærke og jeg høre godt nok meget dårligt om getmore, men det ladder til at jeg er verdens heldigste getmore kunde for jeg har aldrig haft problemer, hverken med køb eller rma.
    http://www.e-maerket.dk/sw102.asp

  • De har sikkert taget det ned for at skjule at de i virkeligheden har mistet det :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    E-handelsfonden fjernede vist deres e-mærke i 3 måneder.


    Ah, der kan man bare se. :)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    De har sikkert taget det ned for at skjule at de i virkeligheden har mistet det :crazyeyes:


    Haha ja - Det lyder da faktisk slet ikke så tosset. ;)

  • Møgbutik simpelthen. Kan ikke anbefales men fortæl noget i ikke ved i forvejen. De får alt for meget omtale der. X(

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Ja, lad os smide alle vores hårdt tjente sparekroner hos shg.dk, som den flok får vi nu engang er!


    Jeg kan udemærket godt forstå dem, det er sku heller ikke særlig fair at gøre det den vej, det burde istedet hænge sammen med omsætningen.


    Iøvrigt hvor mange af jer der siger getmore sucks har overhoved handlet der?

  • Getmore er en skodbutik, jeg har handlet der for et par år siden nu.


    Købte en hel "lille computer" skærm mus og det hele til min tante.
    jeg modtog den så og det hele var der undtagen musen. Det er jo egentlig ikke noget problem så der ringede jeg ind og fik dem til at sende den. Men det tog dem altså lige 4 arbejds dage og finde ud af hvad de havde pakket til mig.
    Men jeg tænkte fint nok kan jo ske for den bedste.


    4 uger senere ca. gik fladskærmen i stykker helt af sig selv. Så tænkte jeg fint nok sender jeg da bare afsted til Getmore, der gik 14 dage hvor der intet skete, ringede til dem men de er jo smarte og ikke vil tage tlf. kun hvis man ringer fra et 3. tlf nr. så kan de godt tage den. 2 måneder senere snakkede hvor vi havde snakket en del med acer besluttede acer sig for at sende os så en ny skærm og sendte regningen til getmore.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Tja, E-mærke eller ej, så synes jeg (som en af de få) at Getmore er en god biks..
    Jeg har handlet der mindst 10 gange og har aldrig haft problemer med levering eller ombytning af varer. Jeg havde engang en mp3 der gik i stykker efter et halvt år. Den sendte jeg ind til dem, og en uge efter jeg sendte den ind havde jeg en splinter ny i hånden, uden at det havde kostet mig mere end fragten :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kenny
    Tja, E-mærke eller ej, så synes jeg (som en af de få) at Getmore er en god biks..
    Jeg har handlet der mindst 10 gange og har aldrig haft problemer med levering eller ombytning af varer. Jeg havde engang en mp3 der gik i stykker efter et halvt år. Den sendte jeg ind til dem, og en uge efter jeg sendte den ind havde jeg en splinter ny i hånden, uden at det havde kostet mig mere end fragten :)


    Man kan da også være heldig ikke at have uheldige situationer med dem, har selv handlet der 1 gang, og har en kammerat der bestilte 2 skærme hos dem også - hvilket gik helt fint.
    Men der er desværre mange der klager over dem, så der må være noget om snakken.



    Du nævner at der gik 1 uge fra du sendte din mp3 afspiller ind til du fik en ny. Til sammenligning så går der kun 2 dage fra jeg har sendt noget ind til RMA hos shg.dk og til jeg modtager et nyt produkt. Sådan har det været de gange jeg har lavet RMA'er hos dem ihvertfald.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg kan heller ikke se det store problem i bixen.
    de forsøger at være billigst. så må man også finde sig i den ringeste service.
    Det vil helt klart være getmore jeg bruger når jeg skal have en standart vare. De er nemligt oftest billigst og man får hvad man betaler for.


  • Nu skriver jeg os en uge fordi jeg er langt fra sikker :) Men de skulle jo lige have min mp3 og så måske se om de ku fixe hva der er galt, hva ved jeg og så skal de selv sende en ny. Hvor Post Danmark os har været indblandet :finger: ;)

  • Jeg har handlet med getmore flere. gange.. har aldrig haft problemer.. har også lige købt hele min computer ved dem.. manglede nogen skruere til min kabinet..(pga jeg har smidt dem væk) der var ingen problemer de har sendt dem...


    Jeg synes så at shg er den dårligeste.. og burde også få fjernet E mærket.. for de har sku også haft over 3 klager på en mdr.. shg kan ta 3-4 dage om at skrive tilbage på en rma..


    Og man kan jo kun sige jo mere man sælger så vil der også være flere klager..


    edit.. jeg har sendt min HD ind til shg og skulle fanme vente langt over 1½ mdr... fik efter det fik jeg sku også den forkerte..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SenZer
    edit.. jeg har sendt min HD ind til shg og skulle fanme vente langt over 1½ mdr... fik efter det fik jeg sku også den forkerte..


    Det der er sku meget normalt. Butikksen ser at produktet er i stykker, sender den tilbage til fabrikanten, som enten reparerer det eller sender en ny, alt i mens går der 1-2 måneder til man har fået produktet tilbage. Nogen gange kan man være heldig og det produkt man har købt ikke sådan kan laves eller det ikke kan betale sig at lave det, så ombyttes det og butikksen sender blot et nyt produkt med det samme.

  • E-mærket er ikke, og har aldrig været et krav fra min side, men Getmore er kun et sted jeg handler af absolut nødvendighed.


    I mine øjne, så giver det en meget falsk tryghed, specielt med den modstand man har set mod at fjerne e-mærket fra forhandlerne. En butik betaler alt efter hvor mange ansatte der er, og det burde i teorien ikke have noget at gøre mht. den godkendelsesproces de skal igennem. Ligeledes er der også nogle regler der skal følges bare butikken har en indløsningsaftale med PBS, så det er faktisk den der gør, at butikken ikke må trække pengene før varen er afsendt.