har et antec p182 som jeg skal have en 360 sat på. ved bare ikk om jeg skal lave hul i toppen eller jeg bare skal lave nogle beslag og sætte den ca 1-2 cm over toppen.
hva ville være bedst tror i?
har et antec p182 som jeg skal have en 360 sat på. ved bare ikk om jeg skal lave hul i toppen eller jeg bare skal lave nogle beslag og sætte den ca 1-2 cm over toppen.
hva ville være bedst tror i?
Hvis du vil undgå at skulle til at lave alt for meget vil jeg nok vælge en radbox så man kan montere den bag på kabinettet
http://www.coolerkit.dk/product.asp?product=662&sub=3&page=1
Radiatoren er for stor til det, man vil ikke kunne komme til kablerne.
Hvis det kan laves ordenligt, ville jeg da montere den i toppen. Jeg tænker bare på om den der spoiler-ting bagerst måske sidder så meget i vejen at det ikke kan lade sig gøre.
Her mener jeg altså om det allerede eksterende hul vil konflikte med en pæn udskæring.
Ellers kan du jo altid montere det eksternt. Der er jo allerede laver huller til slangerne.....
Spoileren kan tages af så det er ikke noget problem. Men det skal alligevel også skæres ud hvis den skal lig plan med toppen.
Hvis der bliver skåret hul, så den kommer helt ned og lig vil den jo komme til og suge varmen ud igennem radiatoren. Vil det få nogen værdifuld betydning?
Hvis den kommer til og sidde på et beslag vil den jo altid få koldt luft,men det kommer nok til, at se rimelig træls ud.