gratis ting @ kolding

  • Hej alle, flytter i næste måned og har en masse pc skrammel jeg ikke gider at slæbe med, så det kunne jo være der var nogen som kunne bruge det. alle de små ting og ragelse etc kan afhentes gratis, enkelte ting ønsker jeg lidt mønt eller noget for.
    Kun til afhentning d. 30/4, 3/5, 6/5, 9/5. Her efter køre jeg en tur forbi lossepladsen med det jeg ik gider ha med.
    Sender IKKE, lige meget om du betaler porto.


    "Åbent hus" d. 30/4 kl 12


    Bud eller lign henvises til tramper27@gmail.com


    2x el spareskinne
    Inteli 3.0, gammel, scroll hjul lidt fucked
    Logitech optical mus, 2knapper & scroll, usb
    2 stk ’noname’ kugle mus, 2knapper scroll, PS2
    Logitech cordless internet pro, tastatur & mus, tråsløs, USB, sort
    Vegas technologi, wireless optical desktop, keyboard og mus, trådløs ps2, sort
    Windows multimedia keyboard, ps2 (fra en topdata pc), sort
    Steelkeys 6G, navnet siger det vist ? Tastatur, ps2, udskiftelige taster, sort
    Sort icemat ”custom” :P, sort med hvis skrift/mønster
    extern icy box.usb 2.0 & firewire(uden hdd)
    extern maxtor onetouch II, usb 2.0 & firewire (uden hdd)
    Ac, 7alpine, cpu køler
    Topcom, wireless pc card, Skyr@cer PC Card 3011, 11Mbps, IEEE802.11b
    Belkin Wireless desktop network card (model no. F5D7000)
    Samsung, 1gb ddr CL3 ram, pc3200
    15” Belinea CRT skærm
    Alu kuffert, med hul i låget, til f.eks en 15” fladskærm.
    Noname premod kabi, lille letvægt meditower, uden knapper, plys, sort, vindue i siden med plads til blæser
    Targus USB2.0, 7port usb hub
    Ever power psu, model PZ-300. 300W, lækker finish tbh, sleeve på stor kabel, sort
    Uv grøn sleeves, rester
    60mm amd køler, 3pin
    IOgear, USB 2.o micro hub, 4 porte, lidt størrere end en ligter
    Cartmann window etch
    Barney window etch
    5stk kathode konvertere
    2 stk 10cm grøn kathode
    2stk 10cm blå kathode, uden beskyttelses rør
    1stk 20cm blå kathode
    1stk 30cm blå kathode
    Extern icybox, passer både til hdd og dvd drev etc, USB 2.0
    3x pciport knap til kathode, tænd/sluk
    Tændknap + grøn & rød diode + ledninger, fra en gammel pc
    Blandet dioder og modstand, 18stk 3mm grøn, 18stk 3mm blå, 8stk 5mm grøn, 8stk 5mm blå, +modstande
    usb forlængerx2
    Strømkabel forlænger ~50cmx4
    strønkabel
    Gammelt floppy kabelx3
    Idekabel x13
    Antennekabel 2m, go kval
    Ide kabel, sort sleeve
    1,5m scartkabel, kval+
    Usb -> mini usb kabelx2
    Printport -> tox joystik lign stik, kabel
    S-video kabel, kun stik i den ene ende
    3x 80mm sorte blæsere, gamle
    1x blåtransparant 80mm blæser, med blå og grønne dioder (ledniger klippet af)
    80mm transparant blæser (stik klippet af)
    60mm titan alu blæser, 3pin (af nyere dato)
    2 stk titan HDD cooler,(60mm blæsere i et plastik ’beslag’)
    Blandet stik, usb->ps2. On-off-on vippekontakter, tænd/sluk knapper, højtaler/microfon hun stik, molex stik
    Sort sleeves, rester
    3x 1m kavali lydkabel, mom/2sterio han stik monteret, mini jack
    bobspil, spilleplade, køer, brikker.
    9stk 0,5L Kozel ølglas
    5stk ~0,4L faxe ølglas
    1stk 0,5L tuborg fadølsglas
    2x sort spray maling
    2x blå spray maling
    2x grøn spray maling
    1x hvid spray maling
    1x sølv spray maling
    1x metal grunder spray
    acryl/plexi plade 45cmx45cm


    komplet system uden kabinet:
    Gammel compaq comp
    Intel pentium III, 996mhz, 512mb ram, windows pro, 20gb WD hdd, 54mpbs wireless, dvd brænder, 15"fladskærm (uden kabinet), tastatur og mus.


    kan afhentes d. 30/4, 3/5, 6/5, 9/5.
    mere info kan fåes på mail tramper27@gmail.com


    Go weekend :pokey:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gravesauce
    hvor befinder tingene sig


    Læs overskriften på topic. :pokey:

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • Kommer hjem fra frankrig d. 30 og vil da gerne hente nogle af tingene :) hvor henne i kolding bor du og hvilke tider er du hjemme?


    skriv gerne i pm


    kan evt afhente det hele så du ikke skal bøvle med flere der henter.


    EDIT: er pt i frankrig og har ikke konstant internet, men tjekker op inden onsdag :)


    skriver lige min mail i pm hvis du bare vil have det hele afhentet ;)

  • extern icy box.usb 2.0 & firewire(uden hdd)
    extern maxtor onetouch II, usb 2.0 & firewire (uden hdd)
    Samsung, 1gb ddr CL3 ram, pc3200
    Extern icybox, passer både til hdd og dvd drev etc, USB 2.0
    Blandet stik, usb->ps2. On-off-on vippekontakter, tænd/sluk knapper, højtaler/microfon hun stik, molex stik


    Vil jeg gerne samle op d 30

  • Tror ikke helt han ved hvad han laver har lige fået en sms fra ham hvor han forsøger at bilde mig ind at der var en i morges og hente dem, så jeg er på vej ind til ham for at få mine penge tilbage :boxed:


    Så pas på med at lave aftaler med ham :pokey:

  • Ja det er træls når folk de ikke overholder deres aftaler :boxed: han har dog sendt en sms at han først er hjemme efter klokken 23 så han får besøg klokken 23 :boxing:

  • hold da op..
    en ting er at være en røv på nettet, noget andet er at være en røv gennem sms beskeder, på min private telefon, i min arbejdstid, og fortsat efter du var klar over jeg var på arbejder.
    Men nu vil jeg lige forklare alle at hvis man har en kasse æbler med 20 æbler, og så giver 5 æbler væk, så har man stadig en kasse æbler tilbage, at du så skal flegne på et forum, på en side der endnu engang har mistet min respekt, og i sms beskeder, er ikke en accaptabel opførelse for en voksen mand.


    Og så lige til lidt info til alle, vores aftale var at duhan fik det hele for 300kr han skulle bare komme og hente det, aftalen var han skulle komme kl 12 ik ? så kommer han kl 1, fair nok, men han får 'det hele' (alt jeg har tilbage. red.) med og jeg får 300 kr.
    Så køre han hjem og jeg køre på arbejde, og så er det så her at jeg skal forstyres de næste 2 timer på sms fordi der ikke var alt som der var i starten ? Det holder ikke, og så holder det heller ikke at svine folk til ufortjent, hverken på sms eller på et forum.


    Så har han lige været og aflevere tilbage, og ik dine penge tilbage, så kan sige til alle at jeg nu igen har en masse ting, alt på listen bortset fra de externe bokse, noget tastatur, usb ledning, og lidt små kabler tror jeg.

  • Jo jo :clap: flot tale din kasse med æbler kan du beholde, aftalen var at jeg skulle have det hele inkl. boxe ram osv. og da jeg kommer hjem med det jeg fik ved dig var der jo kun det halve af det jeg skulle have, de gamle afklippede ledninger, stik og forældet keyboard, havde du for fanden da ikke regnet med at jeg ville give 300 kr. for, når aftalen var en anden, og jeg bruger forum til at advare om folk som dig, du kan jo selv gå tråden igennem er ved at lave aftale med en anden klokken 11.21 om hvornår han kan afhente dem, og så sende en sms til mig at der var en og hente dem tidligere, hallo du kan sgu da ikke lave aftaler med alle at de skal komme og hente det, så det med at opførelsen fra en voksen mand :finger: kan jeg kun sige og hvis der er nogen her der er en røv kan det da kun være dig :crazyeyes:


    endnu engang pas på med at lave aftaler med ham, hvis i ikke vil tages i røven.