Til spil så tag en dual core, da kun meget få spil kan udnytte de ekstra kerner!
Et Gigabyte med P45 chipset, og en E8400 CPU, som du så let kan smide op på 4GHz+ med den køler Maesty nævner.
Til spil så tag en dual core, da kun meget få spil kan udnytte de ekstra kerner!
Et Gigabyte med P45 chipset, og en E8400 CPU, som du så let kan smide op på 4GHz+ med den køler Maesty nævner.
QuoteOprindeligt indlæg af noxon
helt enig det er spild at bruge en quad core til spil, især fordi en dual core yder bedre
dog ville jeg vælge et Asus P5q med p45
QuoteOprindeligt indlæg af Fragman
og rygterne siger at intel vil minimere mulighederne for oc på alle de billige cpuer i fremtiden....og SÅ er det sq tilbage til amd til den tid
Ja det blir spændende og se om Intel gør det. Det vil klart åbne døren igen for AMD.
Uanset om det er til en E8400 eller en Q6600 G0 så er et P45 chipsetboard godt ingen tvivl om det.
QuoteOprindeligt indlæg af baloo
Ja det blir spændende og se om Intel gør det. Det vil klart åbne døren igen for AMD.
Uanset om det er til en E8400 eller en Q6600 G0 så er et P45 chipsetboard godt ingen tvivl om det.
ville klart foretrække x48 til en quad core, min quad clocker af helvedets til på mit p45 board, men det kan godt være det bare er mig
Rooolig nu! og tak for "svaret"
Undskyld, det var tiltænkt en anden tråd
Rolig nu, men tak for svaret, jeg har også fået svar over pm så har hvad jeg skal bruge nu alt ialt...
go weekend...
hmm underligt, når jeg står på den tråd jeg skal besvare og trykker på besvar, så er det istedet dette indlæg jeg besvarer...