Druid balance. Hvornår?

  • Quote


    det laveste er nok at begynde at flame igen, og begynde at kalde folk børn..
    Jeg vil sige ser man på alt det der bliver diskuteret i wow så er det sådan noget her.. folk er altid bedre end hinanden.. :)
    men hvis du ikke kan lide det spec som han syns han owner med, so be it.. den er ikke meget længere :)


    Flamer jeg stadig?? er han da ikke et barn?? for så ved jeg sgu ikke.. jeg er da totalt ligeglad
    om han er feral, resto eller noobkin.. men svin mig til fordi jeg siger min mening og jeg slår igen..


    Men jeg skal da nok lade knægten være hehe.. det er da utroligt så nærtagende folk er..

  • Ja undskyld rogue, ikke rouge. Undskyld mig den ene stavefejl (der er nok et par stykker mere), men fej lige foran din egen dør først, gider du?


    Ja jeg er 17, kald mig et barn hvis du vil, det betyder intet for mig, da alder=/= modenhed.


    den enste af dine bemærkninger jeg gider quote:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af equeone
    Ahh yeah det er dejligt at være rogue, nul buffs.. og ja det er da klart at i support nabs græder lidt for i ka ikke lave dps.. mens rogue altid ligger i toppen. Men had ik mig for det.. had blizzard..


    Support nabs? beklager, uden "support nabs" kan rogues intet stille op, da de er dybt afhængige af andre classes for at kunne lave viable dps, modsat hunters som egentlig ikke behøver at havne i en speciel gruppe for stadig at kunne følge med. Jeg har altid været min guild's survival hunter, med 1150 agility buffed, hvilket betød næsten 300 ap til en hver physical dps'er i raidet + de 110 fra min imp. hunters mark (imp. hunters mark kostede mig godt nok points der kunne icrease min egen damage, men pyt). Den laveste plads jeg fik på det tidspunkt (var survival indtil 2/4 tk, 1/6 ssc) var en 8. plads. Som BM hunter lå jeg i top 3. Jeg har aldrig selv sat benene i BT med min egen char pga efterskole, men har dog set mine venners raid, hvor hunters har toppet, warlocks har toppet, mages har toppet og selvfølgelig har rogues også ligget nummer 1, men det med at sige de er de bedste damage dealere er forkert. Rogues ligger ikke altid i toppen, hunters og warlocks (evt. mages) kan sagtens toppe damage meter over rogues, også selvom de har dual warglaives+CVoS+4 dele t6 (på BT niveau). Og hvis du så medregner at warlocks, hunters, mages, shamans, paladins, warriors, priests, druids (dvs. alle classes undatgen rogues) rent faktisk buffer raidet på en eller anden måde, bør det jo egentlig tælle med i overvejelsen om hvilken class der er bedst til dps. Raids handler om at arbejde sammen aka teamwork. Det er ikke en kamp om at være bedre end alle de andre og ikke hjælpe dem, og hvis det er den indstilling man raider med skal man ikke regne med at nå særligt langt. Jeg var selv meget fokuseret på at komme til tops på damage meteret, men har aldrig ladet det stå i vejen for at hjælpe raidet hvis det betød et større boost til raid groupens performace.


    Der er moonkins i endgame raiding. Folk som Ceradÿn som gør et fint arbejde med deres spec. Moonkins kan lave viable dps, samt de bringer en del buffs og extra hjælp til raidet. De kan, hvis de gider bringe 3% increased hit chance samt extra armor ignore, hvis de ikke slacker med darkrunes og pots kan de dele en extra innervate ud, samt combat resse. Og så er der selvfølgelig deres 5% crit aura som gør at destruction warlocks kommer endnu længere op på damage meteret, hvor de, sammen med hunters, generelt topper lige i øjeblikket (se Fortes Illidan kill for eksempel). En feral druid MT eller OT hvil sjældent få tid til at at bruge hverken dens innervate eller CR da risikoen er der for at fx et cleave kommer flyvende og gør bestanden af tanks mindre. Ydermere bliver LotP spildt i MT'ens gruppe, da OT'en generelt er i samme gruppe som tanken for at samle mitigation og avoidance buffs fra raidet på de 2 tanks.


    Indrømmet boomkins er sjældne i de større endgame guilds. Ved du hvorfor? Nej, det er ikke fordi boomkin ikke er et viable spec, for hvis personen der sidder bag skærmen kan finde ud af sin rotation, sin stat priorities, og har gear der er på højde med de andre i raidet, kan de sagtens lave fin damage. Problemet er, at mange af de større guilds raidleaders er for snævertsynede til at lade boomkins/retpaladins/ande offspecs få en chance, da de stadig tænker i pre tbc, altså druid og paladin skal være henholdsvis resto og holy.


    Hvad angår druids i PvP: Du siger man skal specce feral eller resto hvis man vil PvP'e som druid, men beklager at måtte skuffe dig, men feral er langt fra så viable i arena som du tror. Lige nu er resto druid's det mest populære druid arena spec, hovedsageligt i 2v2 og 3v3 brackets (i 5v5 bliver det hårdere for vores HoT's at nå at følge med den extra dps). Men det er ikke fordi de fleste druids foretrækker at PvP'e som resto, men fordi at det er det spec som er vores PvP spec. Feral lider stadig under range bug, som stadig ikke er blevet fixed, og da feral mest er burst damage i cat form, afhængerdet meget af crits, hvilket er en stat vi som regel har rimelig meget af. Problemet er bare at resilience ødelægger det totalt, så en pounce -> mangle -> shred combo skader lige pludselig ikke så meget når du møder 450 resilience targets. gider ikke gå alle feral druids problemer igennem, spørg på det officielle wow-forum hvis du vil vide mere
    Moonkin er et langt mere populært, og burgbart spec i både 2v2 og 3v3 end feral. Selvfølgelig er der feral druids der har nået op og fået deres s3 shoulders, men det er langt nemmere som moonkin hvis du kan finde ud af at spille det spec. Selvom de er specced det der populært kaldes restokin (man ofre damage for healing) er det satdig balance druids, det du har valgt at døbe noobkin.


    Du siger i øvrigt du har nemt ved at nakke moonkins. For nyligt var der en post på druid forum om hvilke classes/specs vi havde besvær med i 1v1 med vores respektive spec, og hvilke classes vi havde nemt ved. Næsten alle moonkin druids med s3 gear (som i 1850+ rating, ikke folk der taber 10 kampe om ugen) sagde at rogues og warriors generelt blev fejet af banen. Du har tydeligvis aldrig mødt en skilled moonkin druid (mener ellers der var nogen på Neptulon den gang jeg stadig var der), men en eller anden dag skal du nok møde en i Rampage, så må vi se hvordan du er på dem bagefter.


    Er for træt og for halv fuld til at skrive mere nu. Godnat til dem der stadig er oppe.

    Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

  • i pve er det ofte en god rogue der ligger øverst, lige indtil vi når til mh/bt, så er det pludseligt hunters og warlocks der topper (medmindre roguen får warglaives).......og ja de kan endda give noget til hele raidet eller mindst en del af det (gruppe buff) ........jeg ved desværre ikke så meget om balanceddruids, men min raidleader er sq ikke særlig begejstret for dem.....


    rogues er en noob class.....det er en kujonagtig ting, og kun feral druids irriterer mig mere...men det er min personlige mening...er nok lidt oldschool og ser helst at pvp starter med et respektfuld buk foran fjenden inden man tørner sammen...og starter de sådan, så er de jo døde til næsten alle andre :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg må sgu indrømme at jeg syntes det er utroligt..
    Jeg laver en comment på en tråd om moonkin druid. jeg siger min
    personlige mening og fortæller at jeg endnu ikke har mødt en moonkin
    det var noget særlig. Hvorefter du begynder på dit jeg ka nakke din rogue blah blah
    barneting, og derfor jeg gættede at du var en knægt. Idet du tar en ligegyldig kommentar
    så meget til dig og du begynder at latterlige gøre det jeg skriver. Klart! så hopper
    jeg da med på vognen. Så bruger du din tid på at skrive en kæmpe post der
    skal forstille at skole mig i druids?? denne druid er din anden character, og dens
    gear er standart. Så jeg gætter på du har spillet Wow i 1 år ca. Jeg startede med
    at spille druid pre tbc på den første Beta og kender dem udemærket. Desuden
    var jeg GM pre tbc og farmede Bwl og startede på naxx og der ka jeg fortælle dig
    at der var ingen druids der var specet moonkin. Det også totalt ligemeget,
    jeg gider ikke sidde her og skrive side op og side ned på et topic jeg bare droppede
    en kommentar ved og som DU begynde at whine over..


  • Kan vi lige få en ting på det rene? Det er ikke mig der er ejeren af Bubbibjørn -_-


    Jeg har spillet WoW i 2.5 år, nåede til 1st boss i AQ40 pre-tbc, med 5/8 Dragon Stalker, så nej jeg har ikke været der siden Beta. Det at du har været der siden Beta er dog ikke rigtig noget der kan bruges som bevis på at din viden > min. Gm for den sidste guild jeg leavede havde spillet druid siden beta, han måtte se sig slået hver gang der var en diskussion om druids. Spillet har udviklet sig siden beta, og især i TBC ændrede det sig en del.
    Siger ikke at det ikke er noget at du har spillet fra starten, men Nihilium er også den bedste raiding guild i verden, men ændrer ikke på at deres druid healing guide var til grin.
    vi havde heller ingen boomkin druids i vores guild pre-tbc. Hvofor? Fordi at den gang, som jeg skrev i min forige post, var man enten resto og PvE'ede, eller man speccede Feral og PvP'ede. Der var intet epic leather Pvp set til balance druids, og de havde ikke nok raid buffs eller dps til at være viable i PvE. Det har ændret sig i TBC dog.


    Edit: checkede dit gear. Nej MIN druid (4/5 s3+OH) kan nok ikke nakke din, men har heller ikke mod på at forsøge. Tager for lang tid at outheale dem mens rouges slår sig ihjel på thorns+moonfire+autoattack, bliver kedeligt til sidst.

    Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

    Rettet en gang, sidst af AcetaL ().

  • Ahh sorry mate.. vi lidt stiv igår da jeg skrev det.. tbh så jeg ikke at
    det var dig og ikke bubbi.. Det var ofc henvendt til bubbi da det var ham
    der gik emo over mit indlæg.. Men jeg er 100% enig i rigtig meget af det du siger,
    jeg oplever bare at DE moonkin jeg møder generalt er ret skod. Hvorpå
    feral og resto (især resto) er rigtig svære for en rogue at ta ned. Faktisk
    efter alt den diskusion startede har jeg faktisk testet det lidt på den server
    jeg spiller på (defias brotherhood) jeg duellede 1 resto druid (Monedula)
    han gik treeform og lige som sidst jeg duellede en resto druid kunne jeg
    ikke Out dpse hans Hots og efter ca 10 min med blind og 1st aid døde jeg
    af thorns og en moonfire afslutter hehe. Vi tog 3 duels og jeg tabte allesammen
    ingenting jeg kunne gøre, havde han på 3% men havde ikke KS oppe og hans
    NS healede ham op til full igen. Jeg duellede også en moonkin (Rask)
    Vi tog 3 duels og ihvertfald som mutilate, havde jeg ikke noget problem
    med at stunlock ham ned, starfire er led men CloS klare den nemt og inden
    han får en ny en op på mig var han nede. Jeg syntes at balance
    træet har 100% nogle nice talents også derfor at næsten alle resto arena druids
    også har points i balance for bedre root og immune til interrupts på cyclone.


    Men i det hele taget syntes jeg at Wow er alt for unbalanced i pvp.
    Mages spiser Warriors, hunters spiser stortset alt cloth, Locks
    wtfpwner mage og rogues nakker lock alt imens warriors nakker rogue.
    Dette er også en af de grunde til at jeg glæder mig til age of conan.
    Nyt pvp system og back to being a noob at the game.
    Desuden syntes jeg på mange punkter at blizzard er nogle amatøre til at
    styre er MMO. Se på den nye badge vendor, lol jeg købte 2 daggers som
    er bedre end MH og BT gear. Ja det kostede mig en masse badges men dem
    der har farmet MH og BT i 1½ for den type stats på våben, blev for at
    sige det på godt dansk kneppet godt og grundigt at blizzard.
    Sådan var det også Pre tbc i patchen "before the storm" der kunne jeg
    fra den ene dag til den anden se folk farme Rank 14 pvp gear som jeg havde
    lavet 750000 honor pr uge for at få adgang til via High warlord titlen.
    Det resulterede i at der rendte en flok folk rundt med endgame gear
    og de alligevel kunne man ta 2-3 af dem i en god gang solo pvp.
    BLizzard er blevet for meget carebears, de gir epics til højre og venstre og de
    folk der har arbejdet for det blir endnu engang fucket over.. Det synd imo
    AOC ftw!


    Desuden vil jeg gerne sige undskyld for at ha startet alt den ballade herinde
    det var overhovedet ikke min mening, jeg lavede en post herinde fordi jeg
    havde et spørgsmål (hvilken der stadig er ingen der har svaret på) jeg replier
    også lige på et par andre Posts bla. denne her.. skriver min mening om moonkin i
    pvp og får en spydig kommentar af en knægt. Og så spytter jeg tilbage,
    men ærligtalt syntes jeg det er kommet så langt ud at jeg ikke ser nogen grund
    til at forsætte. På Deifas brotherhood er der stadig ingen gode moonkin druids
    og de er hverken representeret i endgame eller i arena.
    men jeg ved jo ikke på andre servere. Og lige en ting til dig Bubbi. lad være med at
    ta det så seriøst, det stadig kun et spil og at begynde på jeg ka banke dig lallalala
    er sgu for lamt.


    men fucking Aye.. vi er uenige og fred være med det lol


  • Du bliver sjovere og sjovere at læse, men kan se du har taget et lynkursus i tegnsætning for det ser meget bedre ud nu, man føler faktisk ikke sine glugger bliver for hårdt straffet hver gang man skal sku dine fortegnelser mere. Nu kan man ligefrem forstå hvad du siger.
    Men er glad for du kalder mig en knægt, for kan se på din profil vi er af samme alder :$


    Og som du kan se på min profil tager jeg intet seriøst, hvorfor hulen tror du jeg valgte det navn? :cheers:
    Det var sku det eneste ordentlige tegnefilm i fredagsbio den gang jeg var ung, ja jo der var os Luftenshelte og Ducktales. Men følte ikke den store lyst til at kalde den Baloo eller Rip. :))


    Men kan da sige til jer alle at i skal prøve AoC, jeg har været med i et halv års tid nu. Var så heldig at være en af de få der blev udvalgt til developer betaen i tidernes morgen. Damn kan stadig huske den tid hvor den eneste grafik pakke i AoC var LOW. Det var 10 pixel vs 10 pixel, men stadig var det sjovt. Faktisk er der sket en del mere her på det sidste en der skete på WoW US Beta og EU Beta som jeg os var med i. Begge gange valgt jeg en Lock, og har den da osse stadig. Og ja navnet er SShadowS :roller: skulle nok have kaldt ham noget andet, men det var lige stresset den morgen da det udkom for alvor. He he.


    Har forresten en ekstra key til AoC, vi fik to os testere så hvis en vil vandre rundt med mig siger i bare til. De har lige wipet chars en gang til, men jeg skal nok hurtigt få os op i lvl, har lavet de første 20 lvl nok 7 gange nu. Min favorit er Demonologist eller Priest of Mitra (Dog er den lidt af en vatarm op til lvl 14-16 stykker.)


    Edit grund: Var totalt tastespasser på et enkelt ord, tror jeg kom for sent hjem fra arb i aften. Hvorfor skulle det raid-5 os crash :rolleyes:

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

    Rettet en gang, sidst af SShadowS ().

  • i

    Quote


    Du bliver sjovere og sjovere at læse, men kan se du har taget et lynkursus i tegnsætning for det ser meget bedre ud nu, man føler faktisk ikke sine glugger bliver for hårdt straffet hver gang man skal sku dine fortegnelser mere. Nu kan man ligefrem forstå hvad du siger.
    Men er glad for du kalder mig en knægt, for kan se på din profil vi er af samme alder :$


    Idet du whinede sådan over min tegnopsætning blev jeg jo nød til at
    ta mig sammen og sætte der rigtig op så du ikke blev helt forvirret.
    Og sjovt at vi er samme alder, Så forstår jeg ikke "min druid ka bare
    nakke dig i 1v1" for mig set er det en kommentar fra en 15 årig og derfor jeg
    regnede stærk med at du ikke var en dag over 15. Ellers er du måske bare
    meget usikker på dig selv når du sådan hopper i forsvars position efter en
    ligegyldig kommentar, men på måden du svarede igen så virkede det som om
    at den sad åbenbart lige i bubbibjørnens hjerte, så du bare blev nød til at disse mig..

  • Hehe, da tråden startede i sin tid, så jeg første indlæg og glemte alt om den da druids ikke interreserer mig, men var nødt til at kigge da den nu var oppe på 2 sider, og damn :))


  • næh men hvad man gjorde pre-tbc kan sq ikke bruges til ret meget, da så meget blev lavet om ....det var dengang mages var max outputters og priest healede...DENGANG


    en boomkin i gruppe med en shadowpriest er en forrygende combo i et raid.....så går man oom kin , så se at finde en ven i guilden der er shadowpriest :)


    de gør god skade, men løber meget hurtigt tør for mana....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Ad er det ikke på tide med en ferie til equeone?
    Jeg hader arto børn der fare vild på Tweak og tror de er konger :rolleyes:

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nano
    Ad er det ikke på tide med en ferie til equeone?
    Jeg hader arto børn der fare vild på Tweak og tror de er konger :rolleyes:


    ROFL!! ka være jeg tar min ferie i Thy.. har hørt at det er stedet hvis man vil stikke lidt på
    klumpen.. lad være med at reply to noget du ikke aner noget om bondeknold.
    Hva fanden er Arto?? en chat kanal hvor du hænger ud med dine 12 årige homies fra thy?
    Tbh er folk herinde så nærtagende så det er helt vildt, inten har i ikke noget Liv udenfor
    Wow når i tar det hele så seriøst ellers har i bare enormt dårligt selvær, og prøver
    at booste det ved at sidde og skrive dårligt om folk sammen med en flok 15 årig nørder..
    Tweak.dk FTW.. men fuck hvor er der mange små tudeunger på jeres wow forum..
    Sidder og græder snot som et par små unger, jeg laver en simple reply og
    i ka ikke klare mosten, undskyld jeg prikkede hul på jeres lille trygge bouble iform
    at tweak.dks forum hvor i ka sidde bag en skærm og spamme jeres keyboard så i virker
    lidt mindre noob. Og stadig ingen der ka svare på et reelt spørgsmål, why??
    simpelhen fordi i fatter nada.. Jeg kiggede efter et cool wow forum på dansk,
    men jeg fandt bare en flok bebumsede drengerøve der whiner som små børn hvis man er uenig
    med dem. Jeg sletter min account, så ka det være at de tåre i jeres øjne når at tørre igen efter
    alt jeres tuderi, 1 vs 10 and you still cry.. Jeg siger min mening som jeg har lov til iform
    af ytringsfredhed. Og på ingen måde for at provokere jer, men når i tar det videre så fucking aye om jeg ikke hopper med. held og lykke i jeres 5 mands og med jeres 1400 rated teams fucking
    emo cocksuckers.. GG til de 5% der ved hva de snakker om og ikke begynder at flæbe over
    en totalt ligegyldig kommentar fra mig. Men fuck mayn jeg er skuffet over jeres Wow forum..
    damn en flok grædende børn.. DET ER ET SPIL!!! at i gider..


    Jeg ude/ før endnu flere/laver mere Emo her og begynder at tude..


    fy fy skamme børnlille..


  • Det er et forum. Forum=man debaterer de indlæg som andre folk laver. Man snakker også nogenlunde ordenligt til hinanden, tror det af det de hentyder til med arto børn og at det er på tide du tager en ferie (aka en admin sletter din acc)

    Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...