jeg søger et bilspil som Gran Turismo til PSX/PS2/PS3 bare til PC istedet, nogen som har nogle forslag?
jeg har gemmenført Need For Speed Carbon og dem før den, og Need For Speed ProStreet er jeg kørt lidt fast i så de ska ik komme op tak....
jeg søger et bilspil som Gran Turismo til PSX/PS2/PS3 bare til PC istedet, nogen som har nogle forslag?
jeg har gemmenført Need For Speed Carbon og dem før den, og Need For Speed ProStreet er jeg kørt lidt fast i så de ska ik komme op tak....
Jeg ved ikke om det opfylder dine behov. men Rfactor er et hamrende godt bilspil. der liggger adskillige mods af forskellige biler, baner, raceseries - du kan købe biler i spillet osv osv. Endvidere er der mange kommunities som afholder "raceevents".
prøv at lur lidt på http://www.rfactorcentral.com og se om det er noget.
Du kan downloade en gratis demo, men pas på du kunne blive bidt af det
QuoteOprindeligt indlæg af Fruitloop
Jeg ved ikke om det opfylder dine behov. men Rfactor er et hamrende godt bilspil. der liggger adskillige mods af forskellige biler, baner, raceseries - du kan købe biler i spillet osv osv. Endvidere er der mange kommunities som afholder "raceevents".
prøv at lur lidt på http://www.rfactorcentral.com og se om det er noget.
Du kan downloade en gratis demo, men pas på du kunne blive bidt af det
tror bare at jeg må købe en PS2 på et tidspunkt så jeg kan få gamet noget Gran Turismo 4 da
Live for speed
GTR2
Toca race driver 3
Test drive unlimited
Kan sikkert finde flere men er for doven til det
QuoteOprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
Live for speed
GTR2
Toca race driver 3
Test drive unlimited
Kan sikkert finde flere men er for doven til det
har prøvet GTR2, TCD 3 og TDU blev rimelig hurtig træt af dem