Nogen der vil have ændret nick i forum?

• Undrer mig over at der er nogen der vil skifte nik ?(
    Er det fordi folk ikke vil stå ved, hva de har skrevet før eller er det bare en slags tidsfordriv ?(
    Jeg personligt synes det er irriterende, at jeg nu skal til at tænke :"hva' var' det nu han hed før" og i den dur. :( Især hvis det er mange som gør det.
    Men nok om det. Det var bare lige hvad jeg mente. ;)

• Grunden til at jeg skiftede var at mit nye nick var optaget tidligere.. så vidt jeg husker.
    Desuden er det alle posts der bliver ændret.. og ikke bare fra det øjeblik det bliver ændret.

Originally posted by bentzin
    Undrer mig over at der er nogen der vil skifte nik ?(
    Er det fordi folk ikke vil stå ved, hva de har skrevet før eller er det bare en slags tidsfordriv ?(

Jeg gør det fordi min hjemmeside hedder try-this.dk , og fordi mit tidligere nick var lidt for uopfinsomt (cla= mine initialer)
    Står altid ved det jeg skriver - og hvis jeg laver en fejl er jeg ikke den sidste til at indrømme det ;)

Jeg personligt synes det er irriterende, at jeg nu skal til at tænke :"hva' var' det nu han hed før" og i den dur. :( Især hvis det er mange som gør det.
    Men nok om det. Det var bare lige hvad jeg mente. ;)

Har tilføjet en lille hjælp i min sig så du kan kende mig :D

Originally posted by GrillRotten

Enig.... Det skal være salt, tequila, citron og blondiner.... :)):)):))

Glemte du ikke de store jader............... ;)

Originally posted by Aerial

Er jeg den eneste der vil se billede ? :D

Du er i hvert fald den eneste der er griiiiiiiiiiis nok til at nævne det........... ;););)

Originally posted by Falsk
    øv.. så er der ikke engang nogen der går igang med at rive i hinandens fletninger eller kradse..

Slåskamp slåskamp!! ;)

Hø hø - jeg sad sgu oz og ventede på at de skulle kysse på kind og alting...............

(men lækkert nok de fik klaret "problemerne" - uden "!#¤#"¤%"#¤T& ;) )

Originally posted by Try-this
    Har tilføjet en lille hjælp i min sig så du kan kende mig :D

Takker - det hjælper fint sådan en "gammel gubbe" som mig, der ikke er så go' til at huske mere :)
    Når jeg skriver et svar til en el. anden, så ta'r jeg lidt hensyn til hvem det nu er. Alle ka' jo ik' tåle lige meget "røg". ;) Det bliver "surt" nu - i mine øgne - hvor der en del der har skiftet niknavn. Så er det nemlig lige med at huske, hvem der nu hedder noget andet :(
    PS ! Din idé med at skrive i "Signaturen" vil jeg godt opfordre alle med nye nik-navne til at gøre ligeså. It would be nice. 8)

Takker - det hjælper fint sådan en "gammel gubbe" som mig, der ikke er så go' til at huske mere :)
    Når jeg skriver et svar til en el. anden, så ta'r jeg lidt hensyn til hvem det nu er. Alle ka' jo ik' tåle lige meget "røg". ;) Det bliver "surt" nu - i mine øgne - hvor der en del der har skiftet niknavn. Så er det nemlig lige med at huske, hvem der nu hedder noget andet :(
    PS ! Din idé med at skrive i "Signaturen" vil jeg godt opfordre alle med nye nik-navne til at gøre ligeså. It would be nice. 8)

Jep, synes også det var en nice ide :D

Originally posted by GrillRotten

Nope. Kan ikke li store jader. Alt over "normal" størelse er ikke lige mig. ;)

syndes ikke at jader skal være støre end at de kan ligge i ens hånd... så er de perfekte :D :))

personligt kan jeg godt lide en C-skål! :)):O

• b-c skål KLART de beste :D

hmm hvordan er bryster kommet ind i denne thread?

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

Originally posted by Axel
    b-c skål KLART de beste :D

hmm hvordan er bryster kommet ind i denne thread?

Hvad har efterhånden ikke været oppe og vende i den her tråd ? he he

Men er enig i dine "mål" ;) *G*

• hehe... ja de mål kan jeg nok også godt lige gå med til :D :))

og er også enig med rotten... heller for små end for store... man skal jo også selv kunne være i sengen :P
    og når man har sex er det jo heller ikke sjovt at ligge oven på at par vildt store patter... syndes jeg ikke :]