QuoteOriginally posted by Berleburg
De stoppede med at distribuere Rasmus bamserne for lang tid siden! !
Nå nå.. der er nok en der har holdt øje med sådan noget..
QuoteOriginally posted by Berleburg
De stoppede med at distribuere Rasmus bamserne for lang tid siden! !
Nå nå.. der er nok en der har holdt øje med sådan noget..
Undrer mig over at der er nogen der vil skifte nik
Er det fordi folk ikke vil stå ved, hva de har skrevet før eller er det bare en slags tidsfordriv
Jeg personligt synes det er irriterende, at jeg nu skal til at tænke :"hva' var' det nu han hed før" og i den dur. Især hvis det er mange som gør det.
Men nok om det. Det var bare lige hvad jeg mente.
Grunden til at jeg skiftede var at mit nye nick var optaget tidligere.. så vidt jeg husker.
Desuden er det alle posts der bliver ændret.. og ikke bare fra det øjeblik det bliver ændret.
QuoteOriginally posted by bentzin
Undrer mig over at der er nogen der vil skifte nik
Er det fordi folk ikke vil stå ved, hva de har skrevet før eller er det bare en slags tidsfordriv![]()
Jeg gør det fordi min hjemmeside hedder try-this.dk , og fordi mit tidligere nick var lidt for uopfinsomt (cla= mine initialer)
Står altid ved det jeg skriver - og hvis jeg laver en fejl er jeg ikke den sidste til at indrømme det
Jeg personligt synes det er irriterende, at jeg nu skal til at tænke :"hva' var' det nu han hed før" og i den dur.Især hvis det er mange som gør det.
Men nok om det. Det var bare lige hvad jeg mente.
Har tilføjet en lille hjælp i min sig så du kan kende mig
QuoteOriginally posted by GrillRotten
Enig.... Det skal være salt, tequila, citron og blondiner....
Glemte du ikke de store jader...............
QuoteOriginally posted by Aerial
Er jeg den eneste der vil se billede ?
Du er i hvert fald den eneste der er griiiiiiiiiiis nok til at nævne det...........
QuoteOriginally posted by Falsk
øv.. så er der ikke engang nogen der går igang med at rive i hinandens fletninger eller kradse..
Slåskamp slåskamp!!
Hø hø - jeg sad sgu oz og ventede på at de skulle kysse på kind og alting...............
(men lækkert nok de fik klaret "problemerne" - uden "!#¤#"¤%"#¤T& )
QuoteCelebrity Deathmatch
Daniel a.k.a Mr. StorhedsVanvid...........
QuoteOriginally posted by Try-this
Har tilføjet en lille hjælp i min sig så du kan kende mig
Takker - det hjælper fint sådan en "gammel gubbe" som mig, der ikke er så go' til at huske mere
Når jeg skriver et svar til en el. anden, så ta'r jeg lidt hensyn til hvem det nu er. Alle ka' jo ik' tåle lige meget "røg". Det bliver "surt" nu - i mine øgne - hvor der en del der har skiftet niknavn. Så er det nemlig lige med at huske, hvem der nu hedder noget andet
PS ! Din idé med at skrive i "Signaturen" vil jeg godt opfordre alle med nye nik-navne til at gøre ligeså. It would be nice.
suk.. den alderdom..
QuoteOriginally posted by Falsk
suk.. den alderdom..
Ja - de er altid så besværlige, med deres ønsker om lidt forståelse fra de unges side.
Takker - det hjælper fint sådan en "gammel gubbe" som mig, der ikke er så go' til at huske mere
![]()
Når jeg skriver et svar til en el. anden, så ta'r jeg lidt hensyn til hvem det nu er. Alle ka' jo ik' tåle lige meget "røg".Det bliver "surt" nu - i mine øgne - hvor der en del der har skiftet niknavn. Så er det nemlig lige med at huske, hvem der nu hedder noget andet
![]()
PS ! Din idé med at skrive i "Signaturen" vil jeg godt opfordre alle med nye nik-navne til at gøre ligeså. It would be nice.
Jep, synes også det var en nice ide
QuoteOriginally posted by WizZarD
Glemte du ikke de store jader...............
Nope. Kan ikke li store jader. Alt over "normal" størelse er ikke lige mig.
enig....
syndes ikke at jader skal være støre end at de kan ligge i ens hånd... så er de perfekte
personligt kan jeg godt lide en C-skål!
b-c skål KLART de beste
hmm hvordan er bryster kommet ind i denne thread?
QuoteOriginally posted by Axel
b-c skål KLART de beste
He He... Ik min skyld.
" Hellere for små, end for store "....
QuoteOriginally posted by Axel
b-c skål KLART de beste
Hvad har efterhånden ikke været oppe og vende i den her tråd ? he he
Men er enig i dine "mål" *G*
Jeg syntes de skal være på størelse med en hæk.. eller b..
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Aerial
Hvad har efterhånden ikke været oppe og vende i den her tråd ? he he
Men er enig i dine "mål"
*G*
hehe... ja de mål kan jeg nok også godt lige gå med til
og er også enig med rotten... heller for små end for store... man skal jo også selv kunne være i sengen
og når man har sex er det jo heller ikke sjovt at ligge oven på at par vildt store patter... syndes jeg ikke :]