jeg vil da anbefalde Avast el. BitDefender Free Edition (som jeg selv bruger) også Ad-aware til at fjerne cookies med, og så SUPERAntiSpyware Free Edition og Spyware Doctor til de mere hårde ting
Ny High-end gamer PC: Hardware, Tripple-boot setup og Anti-virus
-
-
Grafikkort, så er de ekstra penge for et 8800gts (512mb) givet godt ud, GT halter bagud i højere påløsninger. Evt find et 8800gtx brugt
Hvor store opløsninger er det vi taler om her? Jeg blev jo anbefalet at holde mig til mit skærmvalg, selvom det har en max opløsning på kun 1680 x 1050.
Hvor stor ydelses- og prisforskel er der på 8800 GT 1024mb, 8800 GTS 512mb og 8800 GTX 768mb?
Quotedu kan lige studere load tider her http://techreport.com/articles.x/14200/5 spinpoint T er minimalt hurtigere end F1 når det gælder load af windows og raptor er noget der ligner 20% hurtigere igen.
under opstart af windows er accestime alt.Nu sammenligner du jo en 10000 rpm harddisk med en 7200 rpm harddisk, så det er ikke noget under at Raptor vinder i load tider. Jeg tror desuden stadig at cachen spiller en ekstremt stor rolle. Alle producenter har bare en god cache, så derfor bliver access time udgør den væsentligste forskel på modellerne, selvom nogen måske har en 4 gange så stor cache (hvilket langtfra er lig en faktor 4 i cache-udbytte).