Copyright stamp

• Sorry.
    Jeg har selv fundet ud af det nu, lukker tråden.

EDIT:

Oven på et par opfordringer åbner jeg tråden igen og kommer med min løsning på problemet ;)

Jeg kiggede for det første denne guide igennem: http://www.dphotojournal.com/w…copyright-with-photoshop/

Derefter brugte jeg action værktøjet på samme måde, jeg lavede bare nogen andre ting imens PS "optog" hvad jeg lavede.

Jeg startede med at åbne et af billederne ud af dem alle, så fandt jeg action toolet, lavede en ny action og den gik så igang med at optage.
    Så lavede jeg mine ændringer, så som at skrive copyright i hjørnet, sætte skygge på skriften og skrive copyright ind i exif data'en, og så gemme billedet, og lukke det, og så stoppede jeg "optagelsen".
    Så gik jeg ind i selve batch menu'en i PS og valgte den batch jeg lige havde optaget, og så den mappe med alle billederne i, og krydsede "override open dialog" af.
    Så kørte den ellers bare hele skidtet igennem som den første jeg selv havde lavet og wubti finito :clap:

Det skal dog siges at det kun virker på billeder af samme dimension. Med andre ord, hvis du har både horisontale og vertikale billeder må du lige sortere dem og lave en batch for hver af dem.