Når jeg spiller DC så kan det godt lagge lidt enten i starte eller et sted hvor der er mange mænd
ska lige siges at jeg ikke spiller over net...
Jeg vil selv mene at det er mit graffikort, som sutter lidt røv, men det er jo bare mig.. hva siger i?
Når jeg spiller DC så kan det godt lagge lidt enten i starte eller et sted hvor der er mange mænd
ska lige siges at jeg ikke spiller over net...
Jeg vil selv mene at det er mit graffikort, som sutter lidt røv, men det er jo bare mig.. hva siger i?
Det skal nok ikke være meget mindre end et TI4200 der skal køre DC
Hvor mange ram har du i ? Såvidt jeg husker bruger BF1942 generelt også uhyrlig mange ram
Tjah, nu sidder jeg med et FX 5200 fra Point of View, 512Mb ram, og kører i fuld detalje i 1024x768, så jeg vil næppe tro det er hans grafik kort, nærmere hans ram, med mindre selvfølgelig han har pillet ved kortet...
prøv at over clocke gfx og se om det hjælper
bare for at ordkløve så er lagge hvis en forbindelse er for langsom
He he ok, der Wolf..
Men jeg har 512 ved ik hva det er for nogle ram, jeg tror sku ik det er ret goe.. så det er nok det, takker mange gange
QuoteOriginally posted by learner
He he ok, der Wolf..
Men jeg har 512 ved ik hva det er for nogle ram, jeg tror sku ik det er ret goe.. så det er nok det, takker mange gange
der er ikke så stor forskel på ram ved standart
hvis de virker vel og mærket :]
QuoteOriginally posted by Wolf_of_dk
der er ikke så stor forskel på ram ved standart
hvis de virker vel og mærket :]
ok, he he... og forresten jeg er ik så meget for at clocke, men ellers tak for forslaget
mit "laggeri" eller hakkeri forsvandt først da jeg fik større cpu, og hvis det er meget ramkrævende er det vel også meget processorkrævende.
Hvordan spiller du DC?? På LAN eller Internet og er du server?
Mit "laggen" stoppede først da jeg skiftede fra en alm AMD 2000XP med 266fsb til en Barton 2500 333fsb. og smed nogle flere ram i
QuoteOriginally posted by Tweak.dk
Hvordan spiller du DC?? På LAN eller Internet og er du server?
Ikke over internet eller lan, bare normal he he
QuoteOriginally posted by Aerial
Mit "laggen" stoppede først da jeg skiftede fra en alm AMD 2000XP med 266fsb til en Barton 2500 333fsb. og smed nogle flere ram i
Det må være cpu´en der gør forskellen
QuoteOriginally posted by Johnny
Det må være cpu´en der gør forskellen
Think so 2
Synes det lyder mærkeligt med det hakken der.
Jeg spiller det uden hakkeri på min comp. og også
med konens 1800 XP.
Min kamma sidder med en Celeron 1000 Mhz
med et GF2 kort og 1 GB ram. Det kører fint på hans computer.
Sidste nye version er BF 1,5 og DC 0,4J
Har du opdateret med dem ?