Pletter på Billeder

  • Hejsa drenge og piger


    Nu kommer her lige et Wierd spørgsmål


    Jeg har nappet nogle billeder (wooow) og når jeg kigger på dem i min fremviser er der nogle underlige pletter på dem ?! på engelsk er der nogle som der vil kalde de pletter for "orbs" har flere billeder hvor det meste af mit ansigt er sløret af sådan en


    Jeg tog nogle billeder til nytårsaften hjemme i den gamle lejlighed og der var de såkaldte "orbs" på og jeg kan ikke forstå hvad det er


    Kameraet er blevet renset fra A til Z og i den nye lejlighed er der ikke de "orbs" på mere men hvis jeg tager det med ud i naturen og tager lidt hist og pist er de der igen og kommer tilfældigt... skal lige se om jeg kan finde noge som jeg kan uploade her så i kan se min pointe


    Det kan bringe mit p*s i kog da jeg hader og skal rode i flere timer med at få dem fjernet fra billederne i PSP


    Mit kamera er ikke proff udstyr men et Samsung S600 6MP


    Blackmax


    uploader billeder her i tråden


    store billeder på Peecee.dk Peecee

  • Så vidt jeg har hørt, skulle det ikke være andet end støvkorn der flyver rundt omkring i lokalet.


    Der er mange "vandrehistorier" om at disse orbs skulle være sjæle og spøgelser. :))



    Lige en test:


    - Tag et billede i jeres stue.


    - find noget støvet (tæppe, lille gulvtæppe m.m.)


    - ryst det hårdt, i stuen selvfølgelig. :D


    - tag endnu et billede.


    - tæl spøgelserne. :T

  • Mig bekendt er det støvpartikler i luften, kan berolige dig med at det ikke er i kameraet de sidder, da de ikke forekommer samme sted i hver enkelt billede...

  • Synes ikke rigtig den der teori kan passe, med de billeder han har taget udenfor. Udenfor burde der ikke være så støvet, som på det billede der. Men jo, det kan godt være støv, men så sidder det på linsen, men derfor kan det jo stadigvæk godt flytte sig rundt.


    Men tror ikke bare det hænger i luften :crazyeyes:

    AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3