Da jeg snart river mit vandkøling fra hinanden for at sætte det i et andet kabinet jeg køber så tapper jeg jo vandet af og hælder det ud. Men hvad vil være det bedste bud på noget jeg selv kan fikse??
Har læst alle siderne på h2okøling.dk om væske. Det skal gerne være en smule farvet uden uv og sådan man hvordan kan jeg fikse det. Hvor skal jeg købe demeraliseret vand henne??

Bedste væske blanding til vandkøling
-
-
Deminiraliseret vand.
Noget watervetter eller hvad det nu hedder.
noget AC fluid eller lignende anti korrisionsmatriale.
Så er det langtidsholdbart. -
Havde nemlig tænkt på denne blanding.
Demeniraliseret vand.
Noget til at beskytte mod alger osv.
Og en lille sjat sprinkler væske til at farve med.Er det noget som kunne du??
-
Jeg bruger Demineraliseretvand (kan købes i Bilka for omkring de 20kr. for 5L) og så en sjat Kølervæske dog mest fordi at jeg kan lide den blå farve, jeg har aldrig haft alger, rust eller noget andet i mit vand med den blanding.
-
Oprindeligt indlæg af Cyclups
Jeg bruger Demineraliseretvand (kan købes i Bilka for omkring de 20kr. for 5L) og så en sjat Kølervæske dog mest fordi at jeg kan lide den blå farve, jeg har aldrig haft alger, rust eller noget andet i mit vand med den blanding.Så vil jeg prøve at lave den blanding og se hvad der sker.
Min far har nemlig jeg ved ikke hvor mange liter sprinkler væske til at stå. Kunne vær ejeg måtte få en flaske
Kan man også få demeniraliseret vand andre steder ind bilka??
Det er jo ikke lige frem den butik som ligger tættest på mig -
Jeg tror at man kan få Demineraliseretvand i de fleste supermarkeder, måske også i Silvan eller lignende butikker, man kan også få det hos Matas men de er skide dyre.
Nu skriver du sprinklervæske, mener du ikke Kølervæske ? jeg ville tro at sprinklervæske ville begynde at skumme og der kommer luftbobler i når man sender vandet i gennem pumpen. -
Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
Så vil jeg prøve at lave den blanding og se hvad der sker.
Min far har nemlig jeg ved ikke hvor mange liter sprinkler væske til at stå. Kunne vær ejeg måtte få en flaske
Kan man også få demeniraliseret vand andre steder ind bilka??
Det er jo ikke lige frem den butik som ligger tættest på mig
Ikke sprinklervæske Kølervæske. det er stadigt blåt. -
Der er en guide til Vand her:http://h2okoeling.dk/?site=show&id=313
Du kan cirka putte 10 ting i der vil gi nogen godt væske, men det mest almindelig er nok,
Demineraliseret vand og Antikorrosions/algevæske! -
Oprindeligt indlæg af Cyclups
Jeg bruger Demineraliseretvand (kan købes i Bilka for omkring de 20kr. for 5L) og så en sjat Kølervæske dog mest fordi at jeg kan lide den blå farve, jeg har aldrig haft alger, rust eller noget andet i mit vand med den blanding.Enig det funger
-