vista - 8800 gt - 2232BW

  • Hej Tweaks


    jeg har lige fået mit nye equipment som i hovedtræk står i indledning.


    Mit prob er at jeg kan ikke få signal på skærmen med den nye PC, min kollega som har samlet systemet testede uden probs (på hans egen skærm). jeg har lige nu sat den gamle PC til med XP og her er der intet problem med at få skærmen til at vise signal.
    Der er heller ikke lys i min G5 mus på Vista PC'en


    Nogen som har et løsningsforslag?

  • Strøm på grafikkortet ? er Strømforsyningen stor nok (kraftig nok) i Watts får processoren den extra strøm påkrævet (hvis Intel) ved ikke hvordan AMD virker

  • nu har du ikke sat gfx kortet til at køre en opløsning eller hz som skærmen ikke kan ?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    nu har du ikke sat gfx kortet til at køre en opløsning eller hz som skærmen ikke kan ?


    Vil også tro det er problemet.


    Eller også står skærmens port valg til manuel, og du har måske sat den til i den forkerte port (den har vel to DVI indgange den skærm). Prøvet begge indgange, og begge udgange på grafikkortet?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • jeg havde samme problem med min 226BW fra samsung..min gamle skærm stod til at køre 75 hz og det kan den ikke...60 hz er max..løste problemet (da jeg self havde lånt den gamle skærm ud) at trykke f8 for at komme i windows safe mode, og derefter slette gfx kort driveren...og så kunne jeg komme ind og geninstallere ...men ja bruger du dvi kan det også være du er nødt tila t gå i skærmens menu og sætte den til at søge på digital interface via menu knapperne.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.