MOHA Sidste Bane Problem.

• Hej jeg har et problem med MOHA i sidste bane.

Jeg landede på den store bygning hvorefter jeg har ødelagt de 3 store AA-guns og alle de små.

Men hvad gør jeg så nu går viljeløst rundt uden at vide hvad jeg skal!

Hvordan kommer jeg ned hvis jeg altså skal ned.

-FredeK

• Inde i midten af banen skulle der meget gerne være nogle trapper der går rundt om den storemidtersøjle. Der er i hvert fald 4 etager (sikkert flere) og ejg går ud fra du landede på den øverste.

• Igen tak for jeg kunne ikke finde nogen trappe(jo jeg fandt en men den ledte over til de store aa-guns.)

Så jeg landede ved bunden hvilket er irriterende når du skal kæmpe dig igennem hunredevis af tyskere.

så der jeg af en panzershreck.

Ja men så skal jeg jo bare starte forfra op i luften igen land igen.

Det gør ikke nogen forskel at den gemmer målene når den ikke gemmer de døde fjender :evil:

• hehe, har gemmenført gamet, jeg synes ik det er svært, men det er fedt nok bare lidt kort :(

Oprindeligt indlæg af puma99dk|

hehe, har gemmenført gamet, jeg synes ik det er svært, men det er fedt nok bare lidt kort :(

Kort?

Måske måske hvis man er god(eller bedre end mig)til FPS spil.

Oprindeligt indlæg af fredek

Kort?

Måske måske hvis man er god(eller bedre end mig)til FPS spil.

jeg er en stor MOH Fan har os gemmenført MOHAA, Spearhead og Breakthrough, men synes stadig det nye er godt, selv om jeg gemmenførte det på det sværeste level, på ingen tid, måske bare mig som synes det er kort fordi jeg er så hurtigt... ;)

• Ok så har jeg lige et spørgsmål angående de andre MOH's er grafikken i orden med dem eller er det bare noget gammelt lort? :ohmy:

Oprindeligt indlæg af fredek
    Ok så har jeg lige et spørgsmål angående de andre MOH's er grafikken i orden med dem eller er det bare noget gammelt lort? :ohmy:

de blev lavet den gang jeg havde et Nvidia GeForce 3 Ti200 så regn selv ud ;)

man kan godt se med alt på high at det ik er noget nyt spil mere, da jeg river det rundt med min maskine i mit signatur, der er så kommet et Albatron 8800GT-512X til i min comp.

det er faktisk som at spille CS1.6 på min maskine som det er at spille MOHAA med expainsions packs, bare meget højere fps.

har dem ik lige fået installeret igen, efter jeg formatteret her.