Hej med jer ..ville høre om der var en der kunne fortælle mig hvilke temperatur måling man skal regne med feks i Everest og Coretemp er der 5 temps der har med Cpu at gøre Core1-Core2 osv og så en der hedder Cpu der er meget forskel på de temps.Cpu skulle kunne tåle 62.5 grader men det når den næste uden oc hvis man kigger på core temps men cpu temp er ca 20 grader lavere hvilken skal man gå ud fra ? på forhånd tak
Q6600 Temps
-
-
Der har været en del tråde ang. cpu temp, folk kan ikke rigtig blive kloge på om diverse programmer måler den rette temp. Nogle siger at coretemp er bedst, men når jeg starter programmet, så genstarter min pc med det samme. Det er sket på 2 forskellige bundkort...
Jeg bruger nu Everest som jeg mener er bedst, derudover, så har jeg sat det til at lukke ned ved 60 grader i bios for en sikkerhedsskyld. Hvis jeg har haft maskinen til at køre i et par timer og genstarter, går ind i bios og tjekker temp, så viser den 29 grader. Når den så er startet op og åbner Everest, så er temp 40 grader -
Fejl indlæg...