Er jeg den eneste ? Men jeg så altså noget helt helt andet end den stenkvinde/mand i ser der .. tror sku de har fundet vand.
se selv ..
http://www.uploadking.de/080811/LMpfvd5t.jpg
Hahahahahaha...f*CK hvor er det her latterligt, hurra for PS!!! )
Er jeg den eneste ? Men jeg så altså noget helt helt andet end den stenkvinde/mand i ser der .. tror sku de har fundet vand.
se selv ..
http://www.uploadking.de/080811/LMpfvd5t.jpg
Hahahahahaha...f*CK hvor er det her latterligt, hurra for PS!!! )
genialt
det er bare en sten der er formet af vinden...
'
og ja... der er vind på mars.... og den vind kan blive til hefige storme
WOoooOOoOot mand. Jeg tror på det. Når EB skriver så må det jo være sandt ?!?!??!
Hephey.
Det er Asbjørn Ris !
Hvorfor ikke holde alle muligheder åbne?
QuoteOprindeligt indlæg af Happy^
Hvorfor ikke holde alle muligheder åbne?
Tror mars er det vi kalder en "lost cause" mht. intelligente væsner. Det nærmeste vi kommer er nok bakterier, men selv det er urealistisk.
QuoteOprindeligt indlæg af RAC
Tror mars er det vi kalder en "lost cause" mht. intelligente væsner. Det nærmeste vi kommer er nok bakterier, men selv det er urealistisk.
hopper lige med her, syntes jeg har læst en del om forskellige steder, nu ikke fordi jeg ved en hel del om det, men tror nu nok at det tætteste vi kommer på liv på mars er molokyler af en form og så nok ikke meget mere... tror ikke lige der sidder et menneske ligende væsen på mars lige midt i ingenting og soler sig....
En fyr på Youtube
"... Are you serious?
The universe consists of millions of galaxies, and each galaxy consists of millions of stars. Most of those stars have their own planetary system.
For reference: OUR planet is within the planetary system of our Sun, a star in the Milky Way, which in turn is our galaxy.
Now read the first sentences of my comment on how the universe is structured again.
Sorry, but to think that we are indeed THE ONLY ones in this universe is naive (to put it gently)."
JEG TROR PÅ YETIEN!!
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Ssteo
En fyr på Youtube
"... Are you serious?
The universe consists of millions of galaxies, and each galaxy consists of millions of stars. Most of those stars have their own planetary system.
For reference: OUR planet is within the planetary system of our Sun, a star in the Milky Way, which in turn is our galaxy.
Now read the first sentences of my comment on how the universe is structured again.
Sorry, but to think that we are indeed THE ONLY ones in this universe is naive (to put it gently)."
jeg er helt enig med ham, men nu ligger mars jo altså i vores solsystem og tvivler på der er noget liv der..
men helt sikkert der er da liv et andet sted i et andet solsytem.
QuoteOprindeligt indlæg af nonsens
jeg er helt enig med ham, men nu ligger mars jo altså i vores solsystem og tvivler på der er noget liv der..
men helt sikkert der er da liv et andet sted i et andet solsytem.
/sign
Synd at så mange i denne tråd tror det går ud på at komme med den lammeste kommentar..
Utydeligt billede? Synes sgu det er meget godt klaret af en lille enhed der står 450 millioner kilometer væk ..
Tror nærmere at folk som latterliggør den type nyheder, er folk som i realiteten er bange for at det rent faktisk skulle være et billede af en anden livsform. Jeg siger ikke at det er, for jeg er selv meget skeptisk overfor et billede af den kvalitet der, men jeg ser stadig ikke grund til at latterliggøre det.
Med så et gigantisk univers, er det højest usandsynligt at vi er den eneste intelligente livsform - eller i det hele taget den eneste livsform.
Hvis vi antager at der er en livsform i en anden galakse - hvad skulle så gøre at denne livsform ikke ville kunne være på Mars?
Vi bør også tænke på, at selvom vi leder efter vand, fordi at vi mener at "vand = liv" - så bør vi stadig holde muligheden åben for eventuelle livsformer der lever uden vand.
At antage at en anden livsform vil fungere på samme måde som på jorden, med et behov for vand osv., er direkte idiotisk.
Der er noget om det Happy.
Vi kan dog efterhånden godt afvise, at der er tale om en livsform på billedet, da hypen allerede har lagt sig.
Og mon ikke NASA ville have kørt deres Rover tættere på objektet, i tilfælde af, at de faktisk troede der var tale om en livsform?
Men som du siger, liv andre steder kan let være anderledes fra vores liv.
Dog mener jeg, at liv på Mars er utrolig usandsynligt, da planeten i ethvert henseende er meget ugæstfri.
Hvad er det der oppe øverst i højre hjørne er der vand oppe hved bakken
QuoteOprindeligt indlæg af heromilkshake
Jep det er en sø. Søerne på Mars er gode på denne tid af året.
Men var der ikke noget om man havde fundet tegn på er der muligvis har været vand på mars?
QuoteOprindeligt indlæg af heromilkshake
Vindblæst sand formegentlig, alt efter hvordan lyset afspejlet når billedet er taget kan det skifte farve. Mit gæt i hvert fald..
wow de har taget et billede af en sten der med god vilje kan forstille en menneske skikkelse.
utrolig hvad folk hopper på nu om dage,
ved i godt jorden er flad.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af chili
Der er noget om det Happy.
Vi kan dog efterhånden godt afvise, at der er tale om en livsform på billedet, da hypen allerede har lagt sig.
Og mon ikke NASA ville have kørt deres Rover tættere på objektet, i tilfælde af, at de faktisk troede der var tale om en livsform?
Men som du siger, liv andre steder kan let være anderledes fra vores liv.
Dog mener jeg, at liv på Mars er utrolig usandsynligt, da planeten i ethvert henseende er meget ugæstfri.
Well.. Det er ikke bare sådan liiiige at køre den tættere på. Og var det en skygge, så ændrer den sig - samme ville en livsform gøre.
Husk på, at det er tager PÆNT lang tid fra der sendes et signal på jorden, til at roveren modtager det.
Derefter skal de afvente nyt billede og se hvor den er nået til, for derefter at sende den i en ny retning. Det tager tid.