XP key-maker

Originally posted by Imp4ct
    Det er snart lettere at opsrkive regler om hvad man må end hvad man ikke må herinde.

DET ENESTE JEG ØNSKEDE MED DENNE TRÅD VAR AT INFORMERE OM HVORDAN DET NU VAR LYKKES AT "HACKE" XP MED KEY-GEN.

Men glem det, jeg skal nok lade vær at informere med sådanne ting igen. Det er jo umuligt herinde Kan i ikke andet end svine hinanden til og rakke folk ned?

Du er s.. ude på tynd is :rolleyes: Der er faktisk kun nogle få regler herinde:
    Snak/skriv pænt til hinanden -
    Brug de respektive fora til det de handler om -
    og warez-snak er ikke tilladt !
    Så er der vist ikke ret mange flere ! :]

• Dvs. man må kun diskutere lovlige ting?

• Nå men - > Der er ikke noget nyt i at komme udenom at betale sit OS. Dette er ikke noget nyt og kunne man allerede inden den færdige version af XP kom i sin tid. Det ved alle - incl dig ;)

Nok derfor bentzin reagerer sådan på din tråd ;)

Originally posted by Aerial
    Nå men - > Der er ikke noget nyt i at komme udenom at betale sit OS. Dette er ikke noget nyt og kunne man allerede inden den færdige version af XP kom i sin tid. Det ved alle - incl dig ;)

Nok derfor bentzin reagerer sådan på din tråd ;)

Ingen af jer finder det altså spændende at der er kommet en win-xp key generator?? (upz, jeg må hellere stoppe med at sige ordet key-gen, det er jo u-l-o-v-l-i-g-t og må derfor ik nævnes på tweak.dk/forum.)
    Prøver igen:
    Ingen af jer finder det altså spændende at der er kommet en win-xp "i-ved-nok-hvad" ?
    Ingen af jer finder

Originally posted by Imp4ct

Må man heller ikke diskutere warez? Jeg har jo intet linket eller noget??
    Jeg informerer jo blot.
    Folk er delme hurtige til at fortælle en hvad man må og ikke må!!!

Synes det virker som et lidt kedeligt diskuterings forum hvis man ik må diskutere andet end lovlige ting?

Hvis det er så kedeligt - så smut du bare. For med den holdning og de meninger du har om andre, så vil du ikke blive savnet - af mig ihf. På mig virker det som om det er dig der er latterlig og prøver at køre ud på et sidespor som er lukket - herinde ihf. Hop du over til et warez-forum og snak videre der X(

Originally posted by Aerial

nah - det spørgsmål mener du ikk vel ? 8o

Jeg forstår udemærket hvorfor man ikke må linke til warez, men jeg forsøger blot at diskutere det?

Originally posted by bentzin

Hvis det er så kedeligt - så smut du bare. For med den holdning og de meninger du har om andre, så vil du ikke blive savnet - af mig ihf. På mig virker det som om det er dig der er latterlig og prøver at køre ud på et sidespor som er lukket - herinde ihf. Hop du over til et warez-forum og snak videre der X(

hehe..
    Rolig nu kammerat, ingen grund til at blive sur!
    Vi kan vel diskutere det her som voksne mennesker?

• Hmmm du modsiger dig selv en smule. Du siger at du bare vil starte en duskussion, men samtidigt med indbyder du til at folk skal komme og banke dig i skalden.

Link eller ej, det er warez vi taler om, og det fører efter diskution videre til link og en masse andet. Som det allerede er nævnt, har vi meget få regler, men warez gider vi ikke, ligemeget om det er link, duskution eller andet. Basta....