Recruit a Friend?

• Virker Recruit a Friend ikke længere? når jeg prøver at trykke på deres reklame med Recruit a Friend siger den bare "Your account is not eligible to access the Recruit a Friend." Jeg har ikke tidliger rekruteret en ven så det kan ikke være fordi jeg har opbrugt mine recruits.
    Kan I få det til at virke? eller får i også samme fejl som mig?

• Får det samme her, så de har nok stoppet med det

i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

• Hey,

Blizz har ikke lukket for Recruit a Friend, dog Danmark har en lov om det som "crasher" det for os i Danmark

Kruzty

If the Deathknights has been terminated by The Lich King, who else should defeat us?

• Da der nu er revet hul i den vil jeg også lige bidrage med noget.

Nogle undrer sig sikkert over hvorfor de ikke kan deltage i arena tournament.. Her er svaret quote fra WoW forums:

Requirement that a contest sponsor (Blizzard, in this case) have a company presence within the borders of the country, state, or territory in which the participants reside

Blizzard har ikke noget her i DK og det samme gælder sikkert også "recruit a friend"

• Hmm kan godt være du har ret Kasper.

De grunde jeg har fået af vide er følgende

RAF: Det falder ind under pyramide virksomhed (du rekruterer en til os, du får en belønning) hvilket er, så vidt jeg har hørt, ulovligt i Danmark.

Arena Torunament: Danske Spil, som har monopol på gambling i Danmark, stiller sig på bagbenene fordi at de ikke kan tjene noget på det. Og da der er indskud samt gevinst inblandet i arena tournament eventen, falder det ind under "gambling", og så har vi ikke lov til at være med.

Ved ikke om det er korrekt, men i hvertfald de versioner jeg har fået forklaret af folk som lød som om de havde styr på det, eller læst i artikler.

Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

• Angående gambling så er det jo ikke ulovligt at spille poker online. Min tanke er at det ikke er lovligt at gamble med udlandet på internettet i Danmark