Vandkøling komplet sæt eller ej??

• Har leget meget med tanken om at skulle have vandkøling i min pc nu hvor jeg er med modde kabinettet.
    Har kigget lidt på det her fra coolerkit.dk

http://www.coolerkit.dk/produc…product=879&sub=91&page=1

Hvordan køler det??
    Er det ok til pengene??
    Kan jeg sætte gfx ind i systemet så det også bliver kølet med vand eller er det for bette til det??

Har ca 1500+/- kr næste måned som forhåbelig hvis skal brandes af på vandkøling. Kan man samle et ok stille og godt vandkøling system til de penge??

Kan lige tilføje at jeg maks har plads til 2 stk single radiatore.

• Komplet sæt er elendige ift. selvbyg, men til prisen er det vel ok, for det er godt nok svært at smide et sæt sammen custom for 1K.

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Regner ogmed med at vælge det komplette sæt. Men kan jeg sætt mit gfx ind i vandkølings systemet også uden at overbelaste det??
    Det er jo kun en single radiator...

Du kan køre stock hastighed på din CPU på det sæt der ;)

Du koger lortet hvis du OC'er CPU, og/eller hvis du smider dit gfx med..

Det er slet ikke tilstrækkeligt, medmindre du kører en stock CPU.. Du vil hurtigt fortryde købet ! :9xo

Spar penge op, og brug omkring 2500,- på CPU køling, og så nogen seriøse dele, og så senere udvid til Gfx, og evt. mobo :9xo

• Okay hvis det ikke kan holde til oc så kan jeg ikke bruge det :D
    Så må jeg hellere spare nogle oenge sammen og få fat i noget ordenligt.
    Er der evt en venlig sjæl der vill prøve og lave et vandkøling system der køler cpu og gfx til maks 3000 kr.
    Det skal dog være med 2 stk single radiatore i stedet for en stor har ikke plads til andet.

Okay hvis det ikke kan holde til oc så kan jeg ikke bruge det :D
    Så må jeg hellere spare nogle oenge sammen og få fat i noget ordenligt.
    Er der evt en venlig sjæl der vill prøve og lave et vandkøling system der køler cpu og gfx til maks 3000 kr.
    Det skal dog være med 2 stk single radiatore i stedet for en stor har ikke plads til andet.

Så lav plads, det har vi andre gjort :)

Men jeg kan da lige fremtrylle et lille eksempel så.. 3min ;)

Edit* Du sparer sådan ca 500,- ved at nappe en Dual 120mm frem for 2 single!

• Problemet er bare hvor jeg skal finde den plads henne :D
    Så stort er mit kabinet heller ikke. Jeg ved dog at der er plads til to single. Eller så skulle jeg måske fjerne der hvor der er plads til floppy drev så har jeg måske plads...

Oprindeligt indlæg af Bonghat
    Faktisk - til dit behov, så er Dette sæt ganske optimalt.

Så kan man evt. opgradere radiator, som er det eneste der kunne blive en svaghed :9xo

Yderligere er der en MCB120 Radbox med, som gør det nemt at montere radiatoren uden på kabinettet fx. bag på.. Så er der ingen undskyldning ang pladsen! :hb:

Oprindeligt indlæg af Bonghat
    du skal hverken bruge studse, slange, div. vandplejemidler osv? ;)

Så vidt jeg ved skal jeg bruge det for at det funker :T :9xo
    Det er derfor jeg spørger jer som ved noget om det... :D

• Som jeg skriver længere oppe - Når du stresser afsted, og køber alt i den billige række, så fortryder du hurtigt købet - Og det kan du stole på :)

Ved vand er man nødt til at bruge en sum penge, hvis man vil have noget ordentligt, og kunne presse sit system ordentligt

Jeg har bare valgt det som jeg lige synes passede sammen. Men pris og kvalitet hænger jo sammen og det ved jeg udemærket godt.
    Kan du evt flække et godt vandkøling system sammen??

Linkede til det der Swiftech - Det er ganske udemærket - Som skrevet er det eneste jeg måske ville skifte i det kit radiatoren, der ville jeg vælge en HW Labs 240 GTX istedet :)

• Tror det bliver det sæt så..
    For dog ikke brug for at vandkøle northbrigde. Men den radiator du siger jeg skal vælge passe også ind i mit kabinet lige præcis. Hvad med køler hoved til gfx er det universalt og passer på alt??
    Eller skal man købe et andet til mit HD 3870??