Nytårsfortsæt

Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Få et nyt arbejde. Skal dog til samtale d. 28.
    Højere karaktergennemsnit i gym.
    Prøve at stoppe med WoW.

:))

Bed en af dine venner skifte dit password :D

Jeg tror mit nytårsfortsæt skal være at møde til tiden oftere i gym :crazyeyes:

• Lidt mindre fravær (5,8 % p.t.) og det er en smule for meget, synes jeg.

Men faktisk, så behøver jeg ikke flere nytårsforsæt, for jeg er begyndt at spise sundere og holdt op med at drikke sodavand.

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

• Tja, har ikke rigtig nogen. Men nu når jeg tænker over det så tror jeg næsten det må være at komme i bedre form igen :P

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Oprindeligt indlæg af Freakshow

Bed en af dine venner skifte dit password :D

Jeg tror mit nytårsfortsæt skal være at møde til tiden oftere i gym :crazyeyes:

Vil nødig slå en af mine venner ihjel. :D

Oprindeligt indlæg af AbeTis

Du starter simpelthen bare med at slette det.. det tager så lang tid at geninstallere at du ikke gider alligevel.

En idé, dog booster det en hel del at jeg har alle de store patches på en dvd så man ikke skal til at downloade like 3gb hver gang.
    :))

Oprindeligt indlæg af gonlaa
    mindre blåt lys

Du er altså lidt speciel nogle gange..

(\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Oprindeligt indlæg af TheSnake

Du er altså lidt speciel nogle gange..

Arr, den var sgu da sjov :D . Der kan jo også gå for meget smølf i den med tiden.

-Og mine:
    Som mange af jer andre, et mindre pengeforbrug. (til trods for ny bil om 3mdr :crazyeyes: )
    Lidt mere motion

Alle de andre ting jeg gerne vil have lykkes, kan jeg alligevel ikke holde.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Oprindeligt indlæg af Flindt_DK

Nogle gange? :P

ALTID :D

Såsåså :P Ikke mobbe! :D Men eh.. Hvad mener han med "mindre blåt lys"? :crazyeyes:

Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

• Hmm..
    Bumbumbum..

Nytårsforsæt kunne være at forsøge og tage mig sammen til at købe noget seriøst Hi-Fi (istedetfor min CV sub og micropod'er).

Et andet kunne være at bruge mere tid på at finde en dame.

...et tredje kunne være at bruge færre penge, men det udelukker ligesom de to andre så noget siger mig at mit nytårsforsæt ikk helt holder :crazyeyes:

• lol tun...

har ikke nogen forsæt... det sku lige være at tage skolen seriøst, men det tror jeg næppe...