Hjælp til irriterende problem...

• Hey drenge! :)

Jeg er ved at være godt træt af, at jeg ikke kan spille spil som BF2, BFV og CS uden at det er en lagfest. Spillet kører fint i 15-30 sek, hvorefter det hakker i 2-5 sekunder. Spillet fortsætter nogengange med 1-2 fps, andre gange fryser det bare. Bagefter kører det fint igen, og fortsætter så samme omgang.

Jeg tvivler på det er temperaturen den er gal med, har et XFX 7900GT som er fabriksOC'ed, peaktemp. ligger på ca. 72, og maskinen varierer ikke i lagfesten, selv efter 2-3 timers spil.

Tror heller ikke det er driveren til mig grafikkort, men jeg vil da prøve at opdatere til den allernyeste, selvom jeg næsten lige har gjort det. Det hjalp ikke på problemet

Maskinen er også forholdsvist nyformateret pga. samme problem, men det er faktisk næsten kun blevet værre siden da.

En af mine venner har en idé om, at en cache et eller andet sted bliver tømt når spillet hakker. Hvis det er rigtigt, hvordan undersøger man så det?

Mine specs er:

DX 9.0c
    AMD 64 3700+
    2 GB RAM Kingston Value (Så vidt jeg husker...)
    FabriksOC'ed 7900GT XFX

Tak på forhånd :)

Jesper

Hvis en admin synes at emnet er placeret forkert, så undskylder jeg. Bare flyt det :)

• Har du tjekket at kablerne sidder godt nok fast til din harddisk og dit mobo? Det var problemet med mig, så den ikke lige fik fat i harddisken, så den "genstartede" nærmest engang imellem, så den frøs i 2-3 sekunder..

Oprindeligt indlæg af tAshDa
    Har du tjekket at kablerne sidder godt nok fast til din harddisk og dit mobo? Det var problemet med mig, så den ikke lige fik fat i harddisken, så den "genstartede" nærmest engang imellem, så den frøs i 2-3 sekunder..

Hvis det er mit eneste problem, så får du en online-krammer.

Oprindeligt indlæg af tAshDa
    Prøv det nu lige.. Det var min far der sagde det til mig dengang, og så gik det sørme væk. Men det kan jo selvfølgelig også være noget andet!

Rolig rolig, jeg sagde bare du ville få et kram hvis det virkede. :)
    Det gjorde det desværre ikke...

Andre forslag? :)