S: Oprydningssalg...Alt er solgt...

  • Sapphire X1650 grafikkort er solgt


    Ram er solgt


    Sapphire 9800 PRO er solgt



    Tilbage er:


    Bundkort og CPU.


    Bundkort A8V Deluxe rev 2.0
    CPU er 64 bit 3200+ (kender ikke CPUens mærke.)
    Zallman køler


    Køb det hele for 350 afhentet eller pp.

  • Tak for bud.


    Zalman køleren hedder ikke noget andet end den er ballbearing og low noise..:)


    Men den minder meget om denne:



    Zalman


    Min har dog sorte rotorblade.


    Der er ikke CD mm med, men de nødvendige stumper i form af blikstykket til kabinettet samt lidt kabler.


    Men jeg har en CD med drivere fra ASus samt en floppy til installation af sata diske som du får med.


    Jeg er sikker på, at det hele virker som det skal. Jeg havde nogle problemer med at få installeret en harddisk forleden, men tror reelt der var tale om, at bios burde opdateres.


    Den der sidder på er fra 2005.



    Men lad os sige, at bliver der problemer med MB, køber jeg det tilbage og du kan beholde CPU og køler for 250.

  • Det er ok med den smule grej der følger med, floppy med sata raid skal dog virke, da jeg skal køre raid på denne.
    Jeg har ikke noget at bruge CPU og køler til hvis MB ikke virker, og det er derfor ikke sjov at stå tilbage med hvis og såfremt det viser sig at MB ikke dutter.


    Hvori lå problemet med at få disken til at virke? og var det en pata eller sata disk?


    Kan du afgrænse problemet til et enkelt pata/sata stik - jeg skal køre med 2 sata i raid + 1 sata + 1 pata.

  • Faldt lige over noget du har skrevet i en anden tråd...


    "Jeg har et Asus A8V Deluxe som vist er løbet flad og ville gerne erstatte det.... "


    ... det skulle vel ikke tilfældigvis være det bræt du her gerne vil af med?



    Jeg trækker mit bud tilbage.

  • Jeg er blevet klogere.


    Installationen af disken løb sur på grund af en for gammel bios, har jeg nået frem til. Jeg kunne sagtens installere en lidt ældre sata disk, mens det ikke lykkedes med en Raptor, som jeg så solgte her.



    Jeg er ikke den store ørn selv, men har konsulteret folk der ved lidt, og de mente, en gammel bios kunne volde problemer i sådanne tilfælde.



    Derfor mener jeg ikke, der er problemer med nogle af delene. Ellers gad jeg godt nok ikke at sætte det til salg!


    Men jeg er ganske ærlig omkring de situationer, jeg har oplevet. Jeg tilbyder yderligere returret på et bundkort til 100 kroner.


    Så mon ikke det er godt nok.... :))