MP3 Afspiller

  • Hey,


    Jeg skal have en ny MP-3 afspiller.


    Jeg søger:
    GOD lydkvalitet, det er et must, ikke noget med vilde techno basboost, blot en naturlig og dejlig lyd, uden diverse filtre osv ala "rock/pop" settings osv.


    Jeg har hørebøffer der er gode, så det er ligemeget.


    Kvalitet.


    Min 1gb plads.


    Max pris er 1500kr.



    Hvilken ville være god til mig?

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • der er jo en iPOD shuffle på 1gb på i apple ejen "Store" til 599kr jo i 4 farver hvis det var noget..


    IPod Shuffle


    ellers har de os IPod Nano som starter fra 1099kr for 4gb og 8gb til 1499kr. i forskellige farver..


    IPod Nano


    har hørt flere IPod Nano og der synes jeg lyden er i top men det kommer jo os meget anpå hvilken bitrate musiken er i...

  • Så har jeg sku bestilt en 8gb Nano, dog af den gamle slags. Kan bedre lide den rent udseendesmæssigt :)


    Tak for hjælpen

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cobber
    Så har jeg sku bestilt en 8gb Nano, dog af den gamle slags. Kan bedre lide den rent udseendesmæssigt :)


    Tak for hjælpen


    det var så lidt Cobber ved selv når jeg engang ska ud og ha en mp3'er det ska være en IPod Nano "den gamle udgave"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cobber
    Så har jeg sku bestilt en 8gb Nano, dog af den gamle slags. Kan bedre lide den rent udseendesmæssigt :)


    Tak for hjælpen



    Har den selv. Selve afspilleren er super lækker, men Itunes stinker værre end Jylland i gyllesæsonen...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee



    Har den selv. Selve afspilleren er super lækker, men Itunes stinker værre end Jylland i gyllesæsonen...


    hehe, SeePee der er kommet hvor du kan finde musikken på din ipod uden itunes kan bare ik huske hvad det hedder.