Nogen med en Wii

  • Jeg ville bare høre om det er andre end mig der har æren af at eje en Wii :)
    eventuelt kunne man adde hinanden til Friends, og måske game lidt spil online hvis det skulle være :)

  • Jeg har virkelig overvejet om jeg skulle købe en. Den er mega sjov og har været rigtig underholdende de gange jeg har prøvet en.


    Men kan den blive ved med at være sjov?


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Don_Jabbe
    Jeg har virkelig overvejet om jeg skulle købe en. Den er mega sjov og har været rigtig underholdende de gange jeg har prøvet en.


    Men kan den blive ved med at være sjov?


    altså jeg vil sige, jeg elsker den mario stil der er over det.. og Zelda er klasse alle spilne.. Samme med Metroid prime..


    Og jeg kan kun sige, at jeg spiller mere på min Wii end nogle andre konsoller jeg har haft.. den er underholdende at spille på, fordi at der alt er movement i dig, i form af hænder, arme eller for den sag skyld hele kroppen. :)
    Men igen, du skal være opsat på at det altså ikke er ps3 grafik. Jeg vil hellere sige at Mario spilne og Zelda er RIGTIG flot grafik i forhold til størstedelen af spilne.. jeg har lige spillet fifa 08 på min wii.. det ligner altså fifa 07. men det er STJERNE gameplay :) man skal holde Nunchucken til siden hvis man vil skrue bolden og takle ved at rykke remoten osv :) super sjovt og faktisk en udfordring.


    men nu hvor alt det er sagt, så skal man være opsat på det er spil som i hvert fald næppe kommer op dyster om grafik med xbox 360 og ps3, dog nogle spil kan sammenlignes med 360.
    Men du har klasse underholdning.. :) havde den med til firma fest, og der var Wii Play i TOP KLASSE :)

  • der er et par bilspil til maskinen, men IMO kræver det den pakke med de ting man kan sætte på remoten, heri er en rat ting man kan sætte på.


    tænkte på om der ikke var nogle flysimulatorer til wii... det må da være konge at spille den genre på den konsol.


    ligenu er maskinen dog lidt for dyr for mig... men så snart jeg kan få penge til det har jeg tænkt på at købe en... den er så megasjov at spille på medmindre remoten flyver ind i fjernsynet.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx
    der er et par bilspil til maskinen, men IMO kræver det den pakke med de ting man kan sætte på remoten, heri er en rat ting man kan sætte på.


    tænkte på om der ikke var nogle flysimulatorer til wii... det må da være konge at spille den genre på den konsol.


    ligenu er maskinen dog lidt for dyr for mig... men så snart jeg kan få penge til det har jeg tænkt på at købe en... den er så megasjov at spille på medmindre remoten flyver ind i fjernsynet.


    Det rat er jo bare en plasticstump. Det er værdiløst :)
    Svarer lidt til at sige at man kun kan spille wii tennis med det ketcherhoved der er i samme pakke.
    Der er et par flysims. Jeg har spillet lidt heatseeker, men synes ikke sådan det var det vilde. Men kontrolmæssigt var det "okay". Der er visse begrænsninger, men det virker da så længe spillet er bygget til det
    Jeg synes ikke de behøver falde i pris. Det er den sjoveste og billigste konsol anyways ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slacker


    Det rat er jo bare en plasticstump. Det er værdiløst :)
    Svarer lidt til at sige at man kun kan spille wii tennis med det ketcherhoved der er i samme pakke.
    Der er et par flysims. Jeg har spillet lidt heatseeker, men synes ikke sådan det var det vilde. Men kontrolmæssigt var det "okay". Der er visse begrænsninger, men det virker da så længe spillet er bygget til det
    Jeg synes ikke de behøver falde i pris. Det er den sjoveste og billigste konsol anyways ;)



    yep helt nøjagtigt :) har du prøvet at spille nogle spil online??



    evt se http://www.mapwii.com jeg er Registeret der som Firedog :) hvis du har lyst

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    Jah.. det er super griner, jeg er stjerne til det :P som altid.. hehe måske vi kunne finde ud af noget :P jeg skal i hvert fald game lidt i dag :D


    Min Wii er 1000 km væk :))

  • det er også et spil der er for NICE lavet..


    jeg sidder i øjeblikket og spiller Mario & Sonic at the Olympics :)
    ellers venter jeg på Mario Galaxy, og Mario super smash bros. :D BLIVER KANON SPIL!!!!

  • har også en wii! men har desværre ikke nogle online spil :/ har kun zelda, wii sports, wii play og wario ware! ser dog frem til at få super mario på næste fredag :D kan eventuelt anbefale at i ser reviewet på gametrailers.com

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro