Vis Din Dulle Frem

  • Quote

    Originally posted by Wolf_of_dk


    Ha ha de står i kø ;)


    Det er der vist et par gutter der også gør... he he
    Rækker lige en pose is til Darkhorze.
    Synes det er synd han smelter. Se bare han savler allerede den stakkel... ;):))

  • Quote

    Originally posted by Disc0ne
    rofl i stakkels mennesker kan blive kåde over et pic af en tøs gå en tur udenfor der vrimler med tøser hehe


    Hvorfor det hvis hun kan sidde på skødet af en og spille Vice City?

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Quote

    Originally posted by SShadowS


    Hvorfor det hvis hun kan sidde på skødet af en og spille Vice City?


    øhhh ?


    nu mente jeg der er sg da en masse tøser hvis de blege drenge / mænd gad gå udenfor en dør og tjekke selv istedet for hver gang der kommer et pic af en pige går helt amok over det :)

  • Quote

    Originally posted by Disc0ne
    nu mente jeg der er sg da en masse tøser hvis de blege drenge / mænd gad gå udenfor en dør og tjekke selv istedet for hver gang der kommer et pic af en pige går helt amok over det :)


    Går ikke amok over det. Synes bare det var sjovt at drille hende lidt. Har min egen dejlige blege tøs, som jeg aldrig vil af med ;)

  • Quote

    Originally posted by Disc0ne


    øhhh ?


    nu mente jeg der er sg da en masse tøser hvis de blege drenge / mænd gad gå udenfor en dør og tjekke selv istedet for hver gang der kommer et pic af en pige går helt amok over det :)


    Selv øhhh ;) Der er da ik' noget galt i at glæde sig over noget sødt og kønt - vel ? Og slet ik' på sådan en tør og "kedelig" side som tweak jo faktisk er. Hvis vi skal vær' helt ærlige 8)

  • Quote

    Selv øhhh ;) Der er da ik' noget galt i at glæde sig over noget sødt og kønt - vel ? Og slet ik' på sådan en tør og "kedelig" side som tweak jo faktisk er. Hvis vi skal vær' helt ærlige 8)



    Hmmmmm - lad os komme med en opfordring til Mr. Tweak. - vi vil meeeeeeeeeget gerne have en ugentligt pinup - som på aldeles uterlig måde fremviser 1 stk. hardware eller lignende - hø hø hø hø...... :));):));)8o8o8o8o - vores egen lille "side 9 dulle"..... 8)

  • Quote

    Originally posted by WizZarD



    Hmmmmm - lad os komme med en opfordring til Mr. Tweak. - vi vil meeeeeeeeeget gerne have en ugentligt pinup - som på aldeles uterlig måde fremviser 1 stk. hardware eller lignende - hø hø hø hø...... :));):));)8o8o8o8o - vores egen lille "side 9 dulle"..... 8)


    Hørt - hørt 8)8) Ku' være "enormt" skønt ;)

  • Quote

    Det var da en besynderlig måde at beskære billedet på, ja endda begge billeder ;):D



    Hmmmmm - tror jeg vil give dig ret - underlig mand ham SEhested - han vil ikke have vi kan SE - nå må hellere holde bøtte......:T

  • Quote

    Originally posted by Wolf_of_dk


    Min 3Dmark score er større end din ha ha
    :))
    ;)


    HA HA HA HA HA
    Den var god :D HA HA HA HA
    :)) Det kan jeg sku nok ikke komme udenom! :D

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850