Hi
står og skal bruge en varevogn de næste 2måneder
hvor er det billigst at leje en varevogn ?
den skal køre 7500KM om ugen og det må helst ikke være et lig
cheers
Hi
cheers
Mon ikke de har en varevogn eller to til leje på en tank i nærheden af dig?
Priserne er måske ikke helt i bund, men et forsøg værd.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af BUGz
Hi
cheers
7.500 KM om ugen ???
Hvis du skal køre op mod 60.000 KM på et par måneder i en lejet vogn, så skal du sgu finde en med fri kilometer
Men hvor skal du køre henne af ? - Det er jo også noget udlejningsfirmaet skal vide.
Hvilken priklasse er billigt i dine øjne ?
det er 30.000KM om måneden
hvor finder man en med fri KM
det er til sverig
Hvis du skal køre så mange kilometer er det næsten billigere at købe en tror jeg ??
Kommer lige i tanke om noget der hedder mini leasing. Tror jeg har set det ved avis men er ikke helt sikker. Du må i gang med telefoner og ringe rundt
Når du skal køre så langt og ikke kan holde dig her på sjælland, så tror jeg ikke du finder noget til under en lille formue.
Hvis der nu var tale om du bare skulle køre rundt på sjælland, så er det muligt at leje en varevogn med fri KM for 2.000 kr pr uge. Men det er jo ikke tilfældet.
Hvis du tjekker google og glor nogle udlejere igennem så finder du jo nok hurtigt ud af at det ikke just bliver en "billig" tur. For at sige det mildt. Kommer hurtigt til at koste en del mere end en billig brugt bil
Umilbart vil jeg også tro det vil være billigere og finde en gammel brugt VW Transporter / Ford Transit og så sælge igen bagefter.
Må man høre hvorfor du skal køre 1071km om dagen, hvis du kører alle 7 dage.. Lyder godt nok lidt vildt...
københavn-stockholm 1500KM T/R Man-Fre
ingen der ved hvor man kan leje til det formål ?
Rent A Wreck
http://www.lejebil.biz/auto/
det må helst ikke være et lig
jeg skal nu "bare" bruge en varevogn til kørsel i københavn 8timer om dagen i 1-2uger
hvad/hvor er billigst
så ryger den jeg har nu på sverigs turen
MVH
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af BUGz
jeg skal nu "bare" bruge en varevogn til kørsel i københavn 8timer om dagen i 1-2uger
hvad/hvor er billigst
så ryger den jeg har nu på sverigs turen
MVH
Må man spørge hvorfor i al verden du skal køre 8 timer hver dag i 1-2 uger? Lyder satmer kedeligt
transportfirma
QuoteOprindeligt indlæg af BUGz
københavn-stockholm 1500KM T/R Man-Fre
ingen der ved hvor man kan leje til det formål ?
Jeg kunne forestille mig at det ville være væsentligt billigere at finde ne (evt. ti lkøb) i sveriege så.
/ask
QuoteOprindeligt indlæg af jacobask
Jeg kunne forestille mig at det ville være væsentligt billigere at finde ne (evt. ti lkøb) i sveriege så.
/ask
Han må dog bare ikke køre en svensk indregistreret bil i DK. (Hvis han bor/registreret i DK)
QuoteOprindeligt indlæg af jacobask
/ask
Hold da kæft - hvad skete der lige for min staveplade der!?
QuoteOprindeligt indlæg af GiZzZa
Han må dog bare ikke køre en svensk indregistreret bil i DK. (Hvis han bor/registreret i DK)
Gælder det også hvis det er en udlejningsbil. Det kunne være at det kunne findes til rimeligt pris med en "mini-lease" eller anden form for leje.
/ask
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af jacobask
Hold da kæft - hvad skete der lige for min staveplade der!?
Gælder det også hvis det er en udlejningsbil. Det kunne være at det kunne findes til rimeligt pris med en "mini-lease" eller anden form for leje.
/ask
Godt spørgsmål. jeg ved dog at det ikke er tilladt hvis det er Tyskland... jo kun autocamper (kræver også en tilladelse)
regner med at det samme også gælder for Sverige...