varevogs-udlejning

• Hi

står og skal bruge en varevogn de næste 2måneder

hvor er det billigst at leje en varevogn ?

den skal køre 7500KM om ugen og det må helst ikke være et lig

cheers

• 7.500 KM om ugen ??? 8o

Hvis du skal køre op mod 60.000 KM på et par måneder i en lejet vogn, så skal du sgu finde en med fri kilometer :crazyeyes:

Men hvor skal du køre henne af ? - Det er jo også noget udlejningsfirmaet skal vide.

Hvilken priklasse er billigt i dine øjne ?

• Hvis du skal køre så mange kilometer er det næsten billigere at købe en tror jeg ??

Kommer lige i tanke om noget der hedder mini leasing. Tror jeg har set det ved avis men er ikke helt sikker. Du må i gang med telefoner og ringe rundt

MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

Rettet en gang, sidst af The old guy ().

• Når du skal køre så langt og ikke kan holde dig her på sjælland, så tror jeg ikke du finder noget til under en lille formue.

Hvis der nu var tale om du bare skulle køre rundt på sjælland, så er det muligt at leje en varevogn med fri KM for 2.000 kr pr uge. Men det er jo ikke tilfældet.

Hvis du tjekker google og glor nogle udlejere igennem så finder du jo nok hurtigt ud af at det ikke just bliver en "billig" tur. For at sige det mildt. Kommer hurtigt til at koste en del mere end en billig brugt bil :crazyeyes:

• Umilbart vil jeg også tro det vil være billigere og finde en gammel brugt VW Transporter / Ford Transit og så sælge igen bagefter.

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

• Må man spørge hvorfor i al verden du skal køre 8 timer hver dag i 1-2 uger? Lyder satmer kedeligt :crazyeyes:

Oprindeligt indlæg af BUGz
    københavn-stockholm 1500KM T/R Man-Fre

ingen der ved hvor man kan leje til det formål ?

Jeg kunne forestille mig at det ville være væsentligt billigere at finde ne (evt. ti lkøb) i sveriege så.

/ask

Oprindeligt indlæg af jacobask

Jeg kunne forestille mig at det ville være væsentligt billigere at finde ne (evt. ti lkøb) i sveriege så.

/ask

Han må dog bare ikke køre en svensk indregistreret bil i DK. (Hvis han bor/registreret i DK)

Oprindeligt indlæg af jacobask

/ask

Hold da kæft - hvad skete der lige for min staveplade der!?

Oprindeligt indlæg af GiZzZa
    Han må dog bare ikke køre en svensk indregistreret bil i DK. (Hvis han bor/registreret i DK)

Gælder det også hvis det er en udlejningsbil. Det kunne være at det kunne findes til rimeligt pris med en "mini-lease" eller anden form for leje.

/ask

• Godt spørgsmål. jeg ved dog at det ikke er tilladt hvis det er Tyskland... jo kun autocamper (kræver også en tilladelse)

regner med at det samme også gælder for Sverige...