der kommer vis heller ikke så mange biler med denne her gang.
Need for speed prostreet demo
-
-
Nu er jeg forviret.
Nu kan jeg se at man kan købe nfs pro street i fætter br og i selve demo'en siger de in stores den 14. det hænger da ikke lige sammen. -
Oprindeligt indlæg af Jeppe
øjj, jeg synes det er noget lort, havde ellers set meget frem til det. Det er jo slet slet ikke så godt grafik som Crysis og så kræver det "MEGET" mere, kører med højst 15 fps hvad sker der, og det er i laveste grafikDet er måske lige overdrevet nok at sammenligne grafikken med Crysis. Men jeg er nu heller ikk begejstret over grafikken og specielt heller ikk når man ruller rundt. Der er for mange huller i grafikken. Det er lidt synd, men jeg giver det sgu en chance...
-
Oprindeligt indlæg af Giallorossi
Det er måske lige overdrevet nok at sammenligne grafikken med Crysis. Men jeg er nu heller ikk begejstret over grafikken og specielt heller ikk når man ruller rundt. Der er for mange huller i grafikken. Det er lidt synd, men jeg giver det sgu en chance...
Det han snakker om er simpelt at "motoren" som spillet er bygget på er ringe, da grafikken i Crysis er bedre og det kan han kører nogenlunde og at den i NFS er noget ringere, men han ikke kan andet end 15FPS...
Sådan jeg lige læser det, men det er jo også kun en demo...