Syntes huden er blevet bedre og dine hjørner er egentlig fine nok. Jeg bruger dem også ofte selv, men pas på med det ved billeder der generelt er meget lyse i kanten. Prøv også at sørge for de ikke bliver for ens da det ofte ser lidt dumt ud.

Forsøg med portræt af Nicoline
-
-
Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Syntes huden er blevet bedre og dine hjørner er egentlig fine nok. Jeg bruger dem også ofte selv, men pas på med det ved billeder der generelt er meget lyse i kanten. Prøv også at sørge for de ikke bliver for ens da det ofte ser lidt dumt ud.
Takker, og ja det skal jeg huske. -
IMHO er det klassiske lammeuldstæppe ikke en succes. Prøv istedet at få et rigtig godt billede af hende i hendes egne omgivelser - det bliver tit bedre billeder, omend de er en del sværere at fange.
-
Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB
IMHO er det klassiske lammeuldstæppe ikke en succes. Prøv istedet at få et rigtig godt billede af hende i hendes egne omgivelser - det bliver tit bedre billeder, omend de er en del sværere at fange.
Du er vidst ikke blevet far endnu.Hvis du var ville du finde ud af at en lille på ca 1 måneds befinder sig det meste af tiden i moderens barm og i vuggen, til tider også i en skråstol og lejetæppe, og det er ikke de mest optimale steder at få et godt foto, lyder lidt som om at du havde regnet med at hun rendte rundt og lejede...
Sådan et portræt her vil jeg skyde på at ca 90% af nybagte/andengangs forældre får taget, som et godt portræt af deres lille.
Men at du ikke bryder dig om det, er jo helt din ejen mening.