K: Macbook

  • Hey


    Kæresten ønsker sig en Macbook så søger derfor sådan en svend..


    Behøver ikke være den bedste og hurtigtste da den skal bruges til skole arbejde.


    Det vigtigste er vel at der er noget styresystem, Officepakke og helst 1Gb ram..


    Skriv hvad i har hvis der er nogen der skulle ligge inde med en de vil af med..


    Jeg ser helst den befinder sig i nærheden af KBH da jeg gerne vil se den i auktion først..


  • Hvad vil du give for en 2.16MHz, 2GB ram, 120GB disk, DualLayer DVD brænder, med Leopard, 3 års Fona garanti? Det er den der på apple.dk/store koster 9.600 (den største hvide). Den er ca. en månedstid gammel.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB


    Hvad vil du give for en 2.16MHz, 2GB ram, 120GB disk, DualLayer DVD brænder, med Leopard, 3 års Fona garanti? Det er den der på apple.dk/store koster 9.600 (den største hvide). Den er ca. en månedstid gammel.


    Du mener vist 2.16 Ghz :)


    Men hvordan kan du have Leopard på den? Det udkommer først imorgen. Samt hvorfor sælger du? Er måske intra.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Amen helt seriøst..


    Det er anden tråd i løbet af et par dage jeg ikke kan have for mig selv..


    Det er ærlig talt lidt irreterende.. Beklager mit semi udbrud, men prøv at se det for en købers synspunkt.!


    :offtopic:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Don_Jabbe


    Du mener vist 2.16 Ghz :)


    Men hvordan kan du have Leopard på den? Det udkommer først imorgen. Samt hvorfor sælger du? Er måske intra.


    Der er ikke Leopard på den endnu, men den er shippe'd igår, så regner med den er fremme mandag, måske tirsdag. Jeg sælger kun hvis jeg får en god pris for den, vil gerne skifte til en en MBP istedet for.
    Og ja det er en 2.16 ;)


  • Jeg skriver lige en sidste så.


    1. Jeg forstår dig godt :)


    2. Jeg mente bare at det var relavant at vide det ang. Leopard.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina


  • stadig ret irrelevant at du var int i at købe ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat


    stadig ret irrelevant at du var int i at købe ;)


    Pff køber skriver at den højst sandsynligt er for dyr for ham.


    Jeg stiller et spørgsmål og gør sælger opmærksom på at jeg evt. kunne have interesse, hvis køber ikke var intra.


    Men jeg blander mig bare udenom den her tråd nu. Så lad være med at lave flere reply på min komment.


    Og til køber, så vil jeg gerne undskyld, hvis du synes jeg at prøvede at overtage din tråd. My bad.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Hejsa.


    Min kammerat har lige smadret sin mac godt og grundigt, men da han har købt den der udvidede garanti, er han ret sikker på at han får en ny.


    Han vil gerne af med den, og købe en stationær i stedet, så han sælger den nok!


    Så vidt jeg husker er det noget med C2D 1.8 eller 2 ghz, 512 mb ram, 80gb hdd. Jeg ved godt ramne er lidt under hvad du har forestillet dig.


    Ved heller ikke endnu hvad han vil have for den, men hvad ville du evt. være interesseret i at give for sådan en?


    Befinder sig i Middelfart skal det siges.


    Mvh, Jimmi Lind

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AtoM!C
    Han er blevet tilbudt 6500 for den nu.


    Så ville jeg da godt nok råde ham til at sælge!


    En ny Macbook af den mindste model kan erhverves for 7k lige nu, hvor man gratis får en 4gb iPod nano med!

    A64 3200+, 1,5TB Storage, X800XT, Dell Ultrasharp 2408WFP.
    Macbook Pro: Core 2 Duo 2,2 gHz, 2GB Ram, 8600gt osv.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TwinX


    Så ville jeg da godt nok råde ham til at sælge!


    En ny Macbook af den mindste model kan erhverves for 7k lige nu, hvor man gratis får en 4gb iPod nano med!


    Billigste Macbook koster godt nok 7.999, og du får ingen Ipod med..


    Er du studerende kan du få den til 7.518,75 og du kan få refunderet (noget af) din udgift til en Nano. Du får 880 kroner retur hvis du køber både Nano og Macbook - OG du returnerer mærkaterne for begge, samt du kan dokumentere at du har købt det i en "godkendt" butik. (Fona dutter ikke..) Det kræver dog at du er studerende ved en højere læreranstalt..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TwinX


    Så ville jeg da godt nok råde ham til at sælge!


    En ny Macbook af den mindste model kan erhverves for 7k lige nu, hvor man gratis får en 4gb iPod nano med!


    Kan du linke til de priser du har fundet?