Søger sider med færdigbygget gamer comp.?

  • Hej.
    Jeg er på udkig efter en færdigbyggede gamer computer til min lillebror.


    Prisen som er til rådighed er desværre kun omkring 5500 kr. Hverken skærm eller windows behøves.


    Ved godt man får mere ud af at bygge selv, men har været så uheldig med defekt hardware mm., og firmaer som går ned og derfor penge ud af vinduet.


    Er der nogen herinde der kender du nogle firmaer eller hjemmesider til, hvor jeg kan finde en god computer til denne pris, som skal bruges til at spille på?

  • Du kan kigge på noget brugt, nogle gange er man heldig at finde noget... Men man skal ikke tro på dem der sælger, ikke at de er uærlige eller noget, men der er satme mange på dba og lignende der bogstavelit talt tager røven på andre ved at sætte deres pc, til latterlige priser...


    Men hvad den helt præcist skal bruges til ville hjælpe...


    Tag et kig på shg.dk, midtdata.dk, prc-data.dk der er også en del som kigger på computere fra topdata.dk...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    Du kan kigge på noget brugt, nogle gange er man heldig at finde noget... Men man skal ikke tro på dem der sælger, ikke at de er uærlige eller noget, men der er satme mange på dba og lignende der bogstavelit talt tager røven på andre ved at sætte deres pc, til latterlige priser...


    Men hvad den helt præcist skal bruges til ville hjælpe...


    Tag et kig på shg.dk, midtdata.dk, prc-data.dk der er også en del som kigger på computere fra topdata.dk...


    compumail.dk har også en udemærket PC konfigurator :9xo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat


    compumail.dk har også en udemærket PC konfigurator :9xo


    Ja der er skam mange, men jeg kan kun sige at man skal holde sig fra diverse butikker som elgiganten computercity etc. de er nogle deciderede klaphatte, jeg undskylder generaliseringen, men har endnu ikke set/hørt en fornuftig sælger sådan et sted... De aner ikke hvad der er i computerne hvad de gør, hvad der er godt/skidt osv.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Ja der er skam mange, men jeg kan kun sige at man skal holde sig fra diverse butikker som elgiganten computercity etc. de er nogle deciderede klaphatte, jeg undskylder generaliseringen, men har endnu ikke set/hørt en fornuftig sælger sådan et sted... De aner ikke hvad der er i computerne hvad de gør, hvad der er godt/skidt osv.


    Og yderligere er det i langt de fleste tilfælde nogen skæve overpriser de tager, ligesom tosserne på DBA osv

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat


    Og yderligere er det i langt de fleste tilfælde nogen skæve overpriser de tager, ligesom tosserne på DBA osv


    hehe ja det er så noget andet, der er dog nogle som gerne vil betale noget ekstra for service, det vil jeg da oftest gerne, men lige når det kommer til hardware og software skal jeg bare have det billigt... Men som Bonghat :ph34r: skriver så er priserne total :crazyeyes: Når de nogle gange har deres kanon tilbud kan de være med mod online butikkerne, men det er sku sjældent. Og det selv at kunne vælge tingene og så få shg.dk eller lignende til at samle den er en udmærket løsning syntes jeg.


    Men umiddelbart ville jeg nok bare se om jeg kunne finde en udmærket computer til de 5000...