Znote 6224: irriterende broadcom boot-program

• hejsa

jeg har for nylig investeret i en Zepto Znote 6224, men efter at have installeret de nødvendlige drivere, er den blevet uhyggelig langsom til at boote. dette er pga. en scanning Broadcom Gigbit ethernet conroller sandsynligvis skyld i, da der øverst i scanningen står: broadcom undi PXE-2,1 (...)

Jeg har ærlig talt ingen anelse om hvorfor denne scanning fremkommer.. scanningen tager ca. 30sek., hvis jeg har tilsluttet et netkabel, ellers springer den hurtigt scanningen over.

jeg kan godt lige tage et par billeder hvis det umiddelbart lyder uforståeligt.. håber nogen har haft dette problem før og kan hjælpe :)

PS: desuden er lyden også fyldt med baggrundsstøj når jeg har et sæt høretelefoner tilsluttet; formentlig et tegn på dårlig lyd-driver eller dårlig isolering. har andre oplevet dette med deres znote 6224, så nævn det venligst i denne tråd :)

- Mathias

• Hej

Jeg har for nylig indkøbt samme maskine...
    Det der broadcom fis deaktiverede jeg hurtigt i bios, da jeg ikke har behov for at boote over netværk ;)
    Hvad angår lyden tror jeg bare at du skal installere den rigtige driver.. Jeg har absolut ingen støj min i hvert fald..

i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

Oprindeligt indlæg af ScratchY
    jeg giver dig gerne 5mio. dollars hvis du fortæller mig hvordan du slår det fra i bios... det er virkelig a pain in tha ass!

hehe det er fandme i orden ;)
    Mener bare jeg satte den til ikke at boote over LAN eller som ZULU skriver bare sætte den til at boote på harddisken før LAN... Vil du ha' mit konto nummer så du kan sætte pengene ind..?! :P

Skriv hvis du vil ha' nogle billeder at gå ud fra så skal jeg nok fikse det.... :9xo

i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.