Frankrig = Dumhed

  • Nogle ville nok mene jeg skulle poste denne video i stickien, men vælger at poste den her alligevel :P
    Se den her video og bliv forbløffet over dumhedens mekka, ja nemlig, Frankrig


    Dumhed


    Seriøst hvor dumme er de i det land? 8o


    Det burde ikke kunne lade sig gøre at være så uvidende, jeg ville kunne have svaret på det spørgsmål da jeg var 4 år...


    Hvad syntes I? Er det ikke vanvittigt? :ph34r:

  • Hehe du kan ikke konkludere at Frankrig er dumhedens mekka pga. det der.
    Bare det at Sophie vidste at det var månen, og folk der smågrinte da han tænkte så meget, det viser vel bare at det mere sandsynligt bare var ham som ikke vidste det end dem ;-)


    Så skulle du da se nogle (ret) forvirrede amerikanere i videoer, men det retfærdigøre stadig ikke at kalde dem (USA) for de dumme, og det gør dem heller ikke alle til dumme.



    Men jo, man kan vel undre sig over hvad der lige skete for ham der!

  • HOLY SHIT! Én ting er at det kikser for ham, enhver kan jo gå kold i spotlyset. Men hvordan i hede hule helvede lykkedes det for publikum at skyde ved siden af??!


    WHAT! :pokey:

  • Puplikum siger jo også det er solen der kredser om jorden - så det er vidst ikk kun ham...:P


    Meget dumt....:D

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af klovnemanden
    Puplikum siger jo også det er solen der kredser om jorden - så det er vidst ikk kun ham...:P


    Meget dumt....:D


    Det er jo næsten blasfemi, Jorden er universets centrum, du kan selv spørge paven :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Det er jo næsten blasfemi, Jorden er universets centrum, du kan selv spørge paven :D


    hvis paven mente det, så ville jeg få den del af jorden udryddet, og alt historie skrevet om, så man ville glemme alt om et så dumt sted/ dumme personer :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tagmus
    Jeg ville også have gættet på solen... :oops:


    sig det er løgn! please :baby:
    det må bare ikke kunne lade sig gøre :T

  • Hvis jeg var publikum, så ville jeg da også svare forkert hvis jeg selv skulle stemme. Hvis man ikke kan svare på sådan et spørgemål, så skulle man måske ikke have meldt sig til at starte med.

  • Hold da op, sikke en bummert. Mindes at jeg engang så en dame der fejlede på dette spørgsmål:


    Hvilken af de følgende ting er den største?


    A) En blåhval


    B) En tiger


    C) En elefant


    D) En sæl


    Hun svarede C, en elefant :finger:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gonlaa


    skal du være flabet


    ROFL :D Hvad mener du ?
    Hra du røget vandpibe hele natten? :S


    FÅÅÅÅÅÅÅÅRK Du tåger :P