Hvor lang tid lever din iPod endnu?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups


    har du prøvet at update den ?
    Apple har hentydet meget kraftigt at deres Iphones vil ha' problemer hvis man updates firmwaren i Iphones og den er unlocked.


    http://www.mobilsiden.dk/?aId=5079

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Butcher
    Altså hvis man skal have noget der holder bedre skal du jo op i en B&O, men det er jo så også lidt et andet prislege :)


    Der tabte jeg tråden hvad hulen har B&O med sagen at gøre?


    Fed7haS

  • Jeg kiggede lidt paa det i gaar. Det ser ud til at nogen har faaet at vide at apple allerede er paa 1.2.1 internt. Det kunne give problemer, hvis de lukker det exploit, som vist har vaeret de samme hele vejen indtil nu?
    Psychoras: det eneste problem du saa har er at den bruge EDGE, hvilket vist ikke er saa udbredt i dk? ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slacker
    Jeg kiggede lidt paa det i gaar. Det ser ud til at nogen har faaet at vide at apple allerede er paa 1.2.1 internt. Det kunne give problemer, hvis de lukker det exploit, som vist har vaeret de samme hele vejen indtil nu?
    Psychoras: det eneste problem du saa har er at den bruge EDGE, hvilket vist ikke er saa udbredt i dk? ;)


    Hm, hvilket problem? ;) - En iPhone kører quad band, og virker ganske udemærket på et gsm netværk..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Psychoras


    Hm, hvilket problem? ;) - En iPhone kører quad band, og virker ganske udemærket på et gsm netværk..


    Men stadig kun et kedeligt og langsomt GSM netværk. EDGE, som også er GSM er dog noget hurtigere - så hvis der var EDGE udbudt herhjemme havde det været en fordel for mange af netbaserede features iPhone har. Den europæiske version bliver vist tilbud med 3G, som er noget mere udbredt her i EU.


    Lidt nederen at køre Google Maps og Youtube på et GSM netværk til 7,5kr pr MB.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carlsen


    Men stadig kun et kedeligt og langsomt GSM netværk. EDGE, som også er GSM er dog noget hurtigere - så hvis der var EDGE udbudt herhjemme havde det været en fordel for mange af netbaserede features iPhone har. Den europæiske version bliver vist tilbud med 3G, som er noget mere udbredt her i EU.


    Lidt nederen at køre Google Maps og Youtube på et GSM netværk til 7,5kr pr MB.


    Dette har du vist misforstået, den Europæiske version som udkommer d. 9 november i England, Frankrig og Tyskland har IKKE 3g..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Psychoras


    Dette har du vist misforstået, den Europæiske version som udkommer d. 9 november i England, Frankrig og Tyskland har IKKE 3g..


    Beklageligt. Så kommer det til at sutte kogle at browse nettet på den.

  • 627 days 5 hours 58 minutes 31 seconds


    Serial: 1D738G02W4T
    Model: (1st Generation) iPod Touch, 16 GB (Black)
    Manufactured: September, 2007


    Jamen jow... Passer vel nogenlunde med næste generation af touch.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carlsen


    Beklageligt. Så kommer det til at sutte kogle at browse nettet på den.


    Umiddelbart; ja. Men så længe man er i nærheden af et wifi hot-spot som bliver mere og mere udbredt kører det perfekt!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Jeg har ikke en iPod, er jeg umoderne nu? :T


    Næææ... valgte at købe en bil og smide et ordentligt anlæg i i stedet for hehe... virker meget bedre :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Butcher
    Altså hvis man skal have noget der holder bedre skal du jo op i en B&O, men det er jo så også lidt et andet prislege :)


    Det kan godt være at jeg spørger dumt.


    Hvad har B&O at gøre med Apple's iPods?

  • The Verdict
    547 days 16 hours 16 minutes 27 seconds
    Serial: 6U601FGRTJT
    Model: (1st Generation) iPod Nano, 2 GB (Black)
    Manufactured: January, 2006


    Ikke så tosset. Det forekommer mig dog latterligt, at de estimerer så "præcist"... 16 timer, 16 minutter og 27 sekunder? Det er jo tal trukket lige ud af røven. Jeg ville være mere overbevist, hvis de havde givet et interval i hele dage, dvs. et sted mellem 500 og 600 dage i mit tilfælde. Men hey, man må give dem, at det er et effektivt trick til at trække besøgende til siden.


  • Det er jo bare spaß! Min iPod kommer forhåbentligt til at leve længe endnu, selvom den snart har 2 års fødselsdag.. jeg synes jeg hører mange der har haft deres iPods siden første generation..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Psychoras


    Umiddelbart; ja. Men så længe man er i nærheden af et wifi hot-spot som bliver mere og mere udbredt kører det perfekt!


    Hvis det er et man har adgang til, ja..
    Jeg synes det ødelægger en stor del af konceptet ved den at de ikke har noget hurtigere netværk. Som europæer ville jeg klart vælge at vente på 3g-versionen som jeg er ret sikker på vil komme, frem for at købe en model som ikke kan det den burde.
    Udbyder telia EDGE? Der var tale om det en overgang..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slacker
    Udbyder telia EDGE? Der var tale om det en overgang..


    Ifølge deres hjemmeside, så gør de.


    Quote


    GPRS og EDGE netværk til overførsel af data


    Telia har også et landsdækkende netværk, som bruges til overførsel af data. Det kan være services som MMS, WAP og mobilt internet. Datanetværket er opbygget af to teknologier, nemlig:


    # GPRS, som kan give overførselshastigheder på optil 30-40 kilobit pr. sekund
    # EDGE, som har en hastighed på op til 144 kilobit pr. sekund.