Zeptos support options?

  • Hvad er forskellen på disse to?


    2 års KvikREP:


    Indlevering, returnering og hurtig reparation indenfor 2 arbejdsdage,
    såfrem vi har dele på lager.


    Med denne ydelse er du sikret hurtig service i tilfælde af, at din Znote skulle have brug for for et besøg på Zepto Computers' service værksted.


    Vi garanterer, at din maskine er max 2 dage på værksted, før den sendes tilbage til din adresse.


    KvikREP kan tilkøbes, når du bestiller din nye bærbare PC hos Zepto Computers.


    og


    On-site service:


    Det er essentielt at være sikret bedst muligt ved nedbrud. En on-site serviceaftale er en aftaleform, der kan betragtes som en fuld forsikring af virksomhedens/din hardware installation.


    Zepto Computers benytter Servicegruppen som servicepartner.
    En serviceaftale fra ServiceGruppen dækker alle omkostninger ved nedbrud til reservedele, beredskab, teknikertid og kørsel for enheder omfattet af aftalen i de første 2 år. Det 3. år dækker du som kunde selv udgifter til reservedele.


    On-site service 1, 2 eller 3 år kan tilkøbes, når du bestiller din nye bærbare PC hos Zepto Computers.


    Priser fra kr. 496,-


    På forhånd tak

  • Ved den første betaler du ekstra for at komme forresten i køen når din maskine skal laves.


    Den anden er en on-site ordning. Så kommer der en tekniker ud til dig og laver maskinen, så du slipper for at sende den ind. Har haft on-site på alle mine IBM maskiner gennem tiderne, og det er fedt :P Dejligt når maskinen skal køre næste arbejdsdag.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carlsen
    Ved den første betaler du ekstra for at komme forresten i køen når din maskine skal laves.


    Den anden er en on-site ordning. Så kommer der en tekniker ud til dig og laver maskinen, så du slipper for at sende den ind. Har haft on-site på alle mine IBM maskiner gennem tiderne, og det er fedt :P Dejligt når maskinen skal køre næste arbejdsdag.


    Ahh ok, så tror jeg nok jeg vælger en onsite, tak :cheers: