Forresten, Lunarstorm lukker ikke alligevel.
Hjælp Lunarstorm.dk med at forblie åbent.
-
-
Originally posted by Torque
Forresten, Lunarstorm lukker ikke alligevel.
ved vi da godt -
Originally posted by OriGiN
ved vi da godtFair nok - fandt lige ud af det idag. Har en gammel profil derinde, som jeg lige ville tjekke op på
-
Originally posted by Torque
Fair nok - fandt lige ud af det idag. Har en gammel profil derinde, som jeg lige ville tjekke op på
hehe cool nokDet er dejligt de ikke lukker ..
-
hehe cool nokDet er dejligt de ikke lukker ..
Yup
-
Hvis Lunarstorm.dk skulle lukke er det ikke på grund af penge, for det er TDC Internet der ejer siden! Og det har de altid gjort...
http://www.dk-hostmaster.dk/dk…82&action=cmsview&lang=da
Og den danske og svenske side har intet med hinanden at gøre, og jeg tvivler på at der er mange danskere der bruger den svenske side, så er det ikke bare ligemeget om den lukker eller ej??
-
Lagde mærke til at der var over 20000 på den svenske side, mens der var ca. 300 på den danske.. :]
-
Originally posted by Tweak.dk
Hvis Lunarstorm.dk skulle lukke er det ikke på grund af penge, for det er TDC Internet der ejer siden! Og det har de altid gjort...http://www.dk-hostmaster.dk/dk…82&action=cmsview&lang=da
Og den danske og svenske side har intet med hinanden at gøre, og jeg tvivler på at der er mange danskere der bruger den svenske side, så er det ikke bare ligemeget om den lukker eller ej??
Nej det er ikke ligemeget... fordi det er mega hyggeligt derindeog ved godt det er TDC der ejer siden... står der også på siden.. De lukkede vidst fordi der var problemer med lunarworks eller så'en noget.. men nu gør de ikke alligevel
-
Nej det er ikke ligemeget... fordi det er mega hyggeligt derindeog ved godt det er TDC der ejer siden... står der også på siden.. De lukkede vidst fordi der var problemer med lunarworks eller så'en noget.. men nu gør de ikke alligevel
Du synes ikke det er lige meget om den svenske side lukker eller ej?? Er det da den du bruger/har brugt???
-
Du synes ikke det er lige meget om den svenske side lukker eller ej?? Er det da den du bruger/har brugt???Nu er det vist bare mig der fatter ingenting?
Den svenske lukker da ikke...
Og Oribori bruger den danske, ligesom os andre
-
Det ved jeg ikke, men den danske side kan da IKKE have økonomiske problemer!
-
nej den svenske lukker ikke... overhovedet ik... og danskere kan ikke bruge den svenske fordi der skal man opgive personnr og alt muligt vildt...
-
Det ved jeg ikke, men den danske side kan da IKKE have økonomiske problemer!Det var ellers hvad deres forklaring lød på. Forstår det heller ikke rigtigt.
Og forstår det slet ikke nu. De siger at grunden til at de kører videre med siden er pga. den voldsomme reaktion fra brugerne af sitet. Men mærkeligt nok har de råd til det nu
-