En del problemer med ny Zepto

  • Jeg har fået mig en Zepto Znote 3415w her i torsdags, og har oprettet et par tråde herinde men nu der er flere problemer med den er det vel smartest, at oprette én overordnet.


    1. problem
    Opladningen: Den vil simpelthen ikke oplade til tider, og den kommer ikke over de 75 pct. Opladerstikket sidder korrekt i, men problemet forekommer stadig. Der står bare "plugged in, not charging"


    2. problem
    Spil: tja, har installeret Scarface - The World Is Yours som det eneste spil herpå, og her går det helt amok. Det ser ud som på det vehæftede billede, og det er ikke normalt vel? :boxed:
    Har installeret driveren til mit 8600m GT grafikkort, men intet hjælper. Endda også prøvet med en modded INF-fil fra Laptopvideo2go.com men stadig samme resultat. Directx 10 er installeret. Hvad gør jeg så lige hér?


    3. problem
    Webcamera: Der er et intergreret 2.0pixel kamera i Znote'n, det virker også fint nok. Men der skulle gerne være Smart Face herpå, dvs. kameraet kan genkende mit ansigt ved logon, og logge ind automatisk. Driveren er installeret.



    Alle drivere fra Zepto's hjemmeside er installeret, og burde da virke korrekt, men det ser ikke sådan ud. Eller lægger problemet et andet sted?


    Specs:
    Intel Dual core Santa Rosa 1.8, T7100
    2x1024MB PC5300 Ram
    Nvidia GeForce 8600m GT 512MB


    Tweak, hjælp lige lidt ;)




    EDIT: 3dMark06 ser således ud: Score
    Er det lavt i forhold til mine specs? :s

  • lyder somom stikket sidder løst.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Altså du kan ikk sige der er noget grafisk problem med kun et spil testet..Det mere sandsynligt at det spil ikk understøtter kortet.


    Prøv med flere spil, kør en 3dmark06 osv...er der problemer her også så kan det være der er noget galt med drivere eller gfx kort.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Altså du kan ikk sige der er noget grafisk problem med kun et spil testet..Det mere sandsynligt at det spil ikk understøtter kortet.


    Prøv med flere spil, kør en 3dmark06 osv...er der problemer her også så kan det være der er noget galt med drivere eller gfx kort.


    Okay, prøver lige en 3dmark06 så skriver jeg tilbage :)
    Hvordan kan man se, om Scarface ikke understøttes af mit kort?

  • 1) Ærgeligt, lyder som om maskinen har fået et stød; tjek batteri (om det sidder godt) samt strømstik; er der ikke noget at gøre, må den til rep..


    2) Score er fint; ikke alle spil understøtter Geforce 8-serien, specielt ikke mobil-serien og igen kommer det også an på driverversionen..


    3) Kender desværre ikke meget til det system, men det lyder spændende :))

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • 1) Tak for svaret, det vil jeg prøve idag :)


    2) Snakkede med Zepto Support mht. drivere, og han henviste mig til Laptopvideo2go.com. Prøver med nogle flere spil, så må vi se.


    3) NU kommer det "fede" fra zepto. Spurgte ham, hvordan jeg fik skidtet til at virke. Han sagde, at deres software (eller hardware, kan ikke huske) ikke supporterede denne slags endnu, først i den næste linie bærbare der kommer om et år. ( :boxed: ) Så spurgte ham, om jeg så ikke fik hvad jeg betalte for. Nej, det gør du nok ikke, var svaret.


    Tak til Zepto, din n*r :P