• Hey jeg har sådan en easygrabber fra bilka, men jeg har været så uheldig at smide omslaget til cden væk, så derfor har jeg ingen Ulead Video studio software key ? evt nogle som kan hjælpe mig ? ps. Der er vel intet ulovligt i at skrive koden til mig så længe jeg har den orginale software, og dermed betalt licencen :) Håber der er nogle som kan hjælpe :)

Oprindeligt indlæg af Razzbap
    Hey jeg har sådan en easygrabber fra bilka, men jeg har været så uheldig at smide omslaget til cden væk, så derfor har jeg ingen Ulead Video studio software key ? evt nogle som kan hjælpe mig ? ps. Der er vel intet ulovligt i at skrive koden til mig så længe jeg har den orginale software, og dermed betalt licencen :) Håber der er nogle som kan hjælpe :)

Tråden er over 2 år gammel og den sidste post hen ved 5-6md så jeg tror ikke du får meget respons desværre. Prøv med en pm til en af de brugere der har skrevet her. :)

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

• Hej

Jeg har købt en Easy grabber i Føtex men den er på engelsk, er der nogen der ved hvordan jeg får den på dansk. Den er åbenbart gået ud af produktion eller noget lignende.

hilsen bogh