Zepto ZNOTE3215

• Overvejer at købe zepto znote 3215, men er vildrede med det onboard intel gma X3000(3100) der er i den.

Har ikke haft nogen succes med finde ud af hvad den kan præstere. Nogen der ved hvordan den klare sig i forhold til alm. film fremvisning og hele spekret af 3D spil?

og er der nogle der ved hvordan kortet påvirker resten af systemet? Jeg har tænkt mig at få den med en Intel core 2 duo T7300 2,00GHz CPU og 1 GB Ram(667 MHz).
    Vil X3000 kortet ødelægge meget af ydeevnen og er 1 GB ram ikke nok, eller er kortet storforbruger af disse?

På forhånd tak..

Mvh Brian

• Kortet er en MEGET stor begrænsning hvis du vil bruge den bærbar til at spille på.... Du skal ikke regne med at kunne trække ret meget Half-Life 2 og da slet ikke FEAR eller lign... Hvis du har planer om at skulle bruge den som spille maskine skal du ha' ATI eller nVidia kort i den!

i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

• Men er måske også nok.

Af spil skal jeg kun bruge den til Football Manager, som vidst ikke kan betragtes som et 3D spil, så derfor er kortet vil nok rigeligt.

men hvordan påvirkes CPU'en af den og æder den alle mine ram?

Oprindeligt indlæg af guldfuglen
    Men er måske også nok.

Af spil skal jeg kun bruge den til Football Manager, som vidst ikke kan betragtes som et 3D spil, så derfor er kortet vil nok rigeligt.

men hvordan påvirkes CPU'en af den og æder den alle mine ram?

Da Ram jo ikke er det dyreste at indkøbe ville jeg nok satse på at få 2GB ram i en ny maskine i dag... Andet vil hurtigt blive for lidt desværre... Så jeg vil helt sikkert anbefale dig at vælge 2GB ram hvis du går med tanker om denne bærbar ;)

i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.