Tweak Folding Team

Hvor står det ?(

Hvis du kigger under team stats - og så f.eks. klikker på JoneX - så kan du se at han kører det på 2 maskiner :

JoneX Last updated: Mon Oct 13 09:06:33 PDT 2003

Date of last work unit 2003-10-09 12:06:30
    Active processors (within a week) 2

På forsiden af team-stats kan du se hvor mange maskiner der i de sidste 50 dage har kørt noget......

På et tidspunkt rykkede vi faktisk ret godt der udaf... - men så kom der en og kaprede folk til en eller anden ååååånddsvag (ups) - jagt på små grønne mænd..... ;););)

EDIT : Hmmmmmm - må vel hellere lige informere lidt : Check lige jeres temps' når i kommer igang - de vil nemlig stige en del - men så har i jo en undskyldning for at få noget bedre køl på svinet... ;)

Originally posted by cla

1: Har du registreret dig før kl 5 i morges?

2: er du på team nummer 32157?

Jeg startede den kl 16.00 i går og har kørt den lige siden ?

Sådan ser min client.cfg ud :
    [settings]
    username=Aerial
    team=32157
    asknet=no
    machineid=1

• Underligt..... :rolleyes:

Men kan se wolf_of_dk er kommet med på listen...

EDIT: hvornår blev den færdig med din første enhed?

Originally posted by cla
    EDIT: hvornår blev den færdig med din første enhed?

Det er jo det der er belastende ved at køre det via SSH hjem til serveren. Flere gang i løbet af eftermiddagen i går kom den og sagde Finished a frame. Jeg kunne se den stadig bankede afsted i processlisten som vist på mit screenshot ovenfor.(og det gør den forresten stadig).

Hvis jeg går ind i den mappe der hedder work og kigger i den fil der hedder logfile_01.txt viser den at jeg har færdiggjort 49 frames .
    Det har jo nok intet med workunits at gøre ? :(

Andre herinde der kører den under linux? og hvor det virker ?

• Fedt nok :evil:

Havde jo startet den op inde fra jobbet i går, og havde sat den til at køre uden at være bundet til den SSH-session jeg kørte (FAH3Console-Linux.exe &) og det har slet ikke virket. Den har stået og brugt de 99 % af CPUen uden at færdiggøre nogle frames.

Har så kun lavet 49 frames og mangler stadig 351 :evil:

Hmmmm..... så kan jeg ikke rigtig gøre andet end at starte den når jeg kommer hjem :(

Originally posted by Avartar
    har også lige sat en P4 2,4 på arbejde her på work.. den står bare og laver ingenting alligevel.

Jamen så er det jo fint at den er kommet i "job-træning" - ellers går den jo bare helt i stå..... ;)

• hallo? Er der nogle der kan se mig (dalingo) inde på dend er team side? Jeg kan ik se mig selv....

Programmet er lige begyndt med at regne... Så det er nok bare fordi at jeg skal have lavet en "WU" før jeg kommer på siden...

AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

Ved det ikke helt men det tog kun 5 minnutters udregning ;)

Der er meget stor forskel på størrelsen af opgaverne - derfor varierer "arbejdstiden" også meget.