QuoteOriginally posted by DonRon
hentyder du til min sig.lol, ja jeg håber *bip* ikke studiedata retsforfølger mig
Nej det var ikke lige din signatur jeg tænkte på.
QuoteOriginally posted by DonRon
hentyder du til min sig.lol, ja jeg håber *bip* ikke studiedata retsforfølger mig
Nej det var ikke lige din signatur jeg tænkte på.
QuoteOriginally posted by _WHAT_
Den tror jeg simpelthen ikke på holder.
Hvis det var lovligt kunne alt jo nakkes fra nettet lovligt. Lig mp3 op under password side giv password til alle. Jeg har ikke gjort det offentlig tilgængeligt de har bare gættet mit password sådan free musik til alle.
Hvis det her er tilfældet så skal jeg om ikke andet til at kopiere materiale i stor stil.
Jeg må godt tage en 100% kopi af hele tweak.dk - bare jeg kun bruger den kopi privat.
Det er da fair nok så længe man benytter det privat.
Folk må bare ikke smide dem ud offentligt uden din accept.. Mere er der ikke i det. Samme gælder med musik. Du køber et produkt - et produkt som du har købt rettigheder til at måtte benytte privat.
Du må derfor ikke lægge det ud på nettet, medmindre du har fået tilladelse af dem der sidder med rettighederne.
EDIT: Jeg tror altså stadig i har misforstået den med medhjælp..
http://www.infokiosk.dk/sw10553.asp
Hvor den fremmede medhjælp i første eksempel er biblioteket etc. i fysisk forstand. Næste eksempel er digital kopieren hvor du ikke må få nogen til at tage en kopi for dig - medhjælp - men som jeg læser det, så siger dette intet om at man ikke må guide nogen.
Du må altså ikke få nogen til at tage kopien for dig, men godt blive vejledt i det - sådan læser jeg det.
QuoteOprindeligt indlæg af DonRon
Det tror jeg ikke lige du skal regne med, det er ihvertilfælde ikke noget jeg personligt ville opfordre til, men jeg kan jo af gode grunde ikke svare for investor, men han læser nok ikke indholdet på Tweak eller andre forums for den sags skyld
Men det ville da være ønskeligt at firmaet blev nævnt da vi trods alt har brugt en betragtelig sum penge på designet og/eller at vi blev spurgt først en anden gang
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Happy^
Jeg må godt tage en 100% kopi af hele tweak.dk - bare jeg kun bruger den kopi privat.
Det er da fair nok så længe man benytter det privat.
Folk må bare ikke smide dem ud offentligt uden din accept.. Mere er der ikke i det. Samme gælder med musik. Du køber et produkt - et produkt som du har købt rettigheder til at måtte benytte privat.
Du må derfor ikke lægge det ud på nettet, medmindre du har fået tilladelse af dem der sidder med rettighederne.
EDIT: Jeg tror altså stadig i har misforstået den med medhjælp..
http://www.infokiosk.dk/sw10553.asp
Hvor den fremmede medhjælp i første eksempel er biblioteket etc. i fysisk forstand. Næste eksempel er digital kopieren hvor du ikke må få nogen til at tage en kopi for dig - medhjælp - men som jeg læser det, så siger dette intet om at man ikke må guide nogen.
Du må altså ikke få nogen til at tage kopien for dig, men godt blive vejledt i det - sådan læser jeg det.
Må hellere lige quote mig selv - kunne være rart med et svar fra staff.