Ny MSN-Orm

Originally posted by GiZzZa
    Er sgu træt af alle de advarsler..

Det er jo logik for burhøns... Man klikker bare ikke på noget man ikke aner om...
    Det samme gælder da virusser i email... :boxed:

AMEN Brother!

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

Originally posted by ayu

AMEN Brother!

dobbel amen!

Det sku næste ligesom hvis man trykker på et link hvor der står " CONGRATULATIONS YOU HAVE JUST WON 1.000.000 DOLLARS; CLICK HERE FOR FURTHER INFOMATION " ... den popup siger ret meget i sig selv, at man bare skal lade være.

Originally posted by Raller
    Det sku næste ligesom hvis man trykker på et link hvor der står " CONGRATULATIONS YOU HAVE JUST WON 1.000.000 DOLLARS; CLICK HERE FOR FURTHER INFOMATION " ... den popup siger ret meget i sig selv, at man bare skal lade være.

Den er sq da god nok??

Jeg er da multi-millionær idag pga den slags pop-up's :crazyeyes:

Originally posted by Burger

Og jeg har så kun fået den af hankønsvæsner, så hvad vil du sige med det? ;)

At unge piger, som der nok er tale om, ofte trykker på dens slags links. Det er jo ikke nogen hemmelighed at hunkønsvæsener ofte (bemærk: ofte) er ret spejlblanke indenfor computerområdet.

I øvrigt vil jeg gerne forklare præcis hvordan den virker.
    Du bliver linket til en side, der beder om dit msn user/pass, du skriver det ind fordi du gerne vil vide hvem der har blokket/slettet dig, og det bliver gemt i en database, herfra har dette system fuld kontrol over din MSN, og kan dermed sende beskeder fra din MSN, og alle andre tænkelige handlinger som du normalt kan udføre som msn-bruger. Herfra er den programmeret til at skrive til dine andre kontaktpersoner så de også kan hoppe i fælden. Den ligger ikke nogle filer på din computer, så spybot vil ikke kunne fjerne problemet. Hvis man giver sine loginoplysninger ud på den måde, har man også bedt om at få de problemer der evt. kan opstå.

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Rettet en gang, sidst af MvK ().

• jeg har lige blokket denne her dude der åbenbart har fået en Orm/virus der sender en .rar fil på 114Kb men random navne som f.eks. photo042.rar - først kommer teksten "Hey look at my horny pictures" eller "This is me drinking juice".. Det er her jeg er glad for "block" knappen :)