Totalt off topic, men jeg er rasende!

  • Lad mig forstå dette her ret ... Du vil slå en kat ihjel, som en eller anden i dit nabolag er glad for , fordi den slår de fisk ihjel som DU er glad for ? Undskyld men det forstår jeg sgu ikke meget af !

  • Quote

    Originally posted by MichaelDKS
    Lad mig forstå dette her ret ... Du vil slå en kat ihjel, som en eller anden i dit nabolag er glad for , fordi den slår de fisk ihjel som DU er glad for ? Undskyld men det forstår jeg sgu ikke meget af !


    Det er ret simpelt. Den famøse kat, har ædt 8 af mine
    stør efterhånden = 1600 kr.
    Den famøse kat har intet at gøre på min grund.
    Enklere kan det vist ikke blive.
    Folk må for min skyld have alle de katte de har lyst til, bare de ikke kommer her og æder mine fisk.
    Min hund render heller ikke hos dem og æder deres undulater eller kaniner vel ?
    Jeg kan for øvrigt godt lide katte, bare ikke lige den satan der.

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Min hund render heller ikke hos dem og æder deres undulater eller kaniner vel ?


    Nej , for hunde må ikke rende frit rundt .. det må katte nu engang godt.
    Så må DU jo tage dine forholdsregler, og ikke lade det gå ud over katten at den følger sin natur ....
    Som f.eks. det blev nævnt med et net over bassinet ...

    Quote

    Originally posted by The Hans
    Jeg kan for øvrigt godt lide katte


    Ja, for søren , det kan jeg godt se ud af dine udtalelser.


  • Tror du selv på dit helgenagtige skriveri ændrer noget ?
    Prøv at spørge om jeg ikke bare er revnende ligeglad ?



  • prøv at skifte dine fisk ud med piratfisk bare lige enges tid


    det løser vist dit katte problem

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Tror du selv på dit helgenagtige skriveri ændrer noget ?
    Prøv at spørge om jeg ikke bare er revnende ligeglad ?


    Nej , det troede jeg ikke det ville, men det skulle ikke forhindre mig i at prøve. "helgenagtig" , det har sørme ikke noget med at være helgenagtig, det har såmænd bare noget med almindelig dannet opførsel at gøre, og det er jeg godt tyde at du ikke kender noget til ....

  • Quote

    Originally posted by MichaelDKS


    Nej , det troede jeg ikke det ville, men det skulle ikke forhindre mig i at prøve. "helgenagtig" , det har sørme ikke noget med at være helgenagtig, det har såmænd bare noget med almindelig dannet opførsel at gøre, og det er jeg godt tyde at du ikke kender noget til ....


    Nå, så det har det. Ejeren af katten var ikke ligefrem dannet, da jeg præsenterede ham for en regning på 1600 kr.


    Og igen. Din mening rager mig en papand. ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Og igen. Din mening rager mig en papand. ;)


    Hvorfor skriver du så i forummet hvis folks mening rager dig en papand ? For DINE problemer rager nemlig OS en papand !

  • Quote

    Originally posted by MichaelDKS


    Hvorfor skriver du så i forummet hvis folks mening rager dig en papand ? For DINE problemer rager nemlig OS en papand !


    Det er da utroligt, som folk kan lukke lort ud og
    hakke på mig hele tiden. Kig lige på nogle af de
    forslag i tråden her og se hvad andre mener og hak
    lidt på dem også. Er jeg da godt nok ved at være træt af X(


    Edit: Os er i flertal. Snak lige for dig selv

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Det er da utroligt, som folk kan lukke lort ud og
    hakke på mig hele tiden. Kig lige på nogle af de
    forslag i tråden her og se hvad andre mener og hak
    lidt på dem også. Er jeg da godt nok ved at være træt af X(


    Lort og lort ... tak for det ;)
    Og ja, jeg vil give det ret det er lidt unfair vi kun kører på dig. Men det er der, kattelivet er i fare lige nu og her, og det er såmænd den eneste grund til jeg overhovedet skriver i denne tråd. Jeg har selv mistet 2 katte til en ¤#"#"# polak, som syntes det var sjovt at gasse dem fordi de tillod sig at bevæge sig ind i hans have og "gøde" græsplænen. Så det kan måske forklare hvorfor mit p.. kommer i kog , når man snakker om at aflive katte. Kan sagtens forstå at du er træt af at have mistet dine fisk , men tro mig folk bliver ligeså ked af det, ved at miste en kat :(

  • Ja , Os i flertal ... tror nu hovedparten af dette forum i bund og grund er ligeglad med dine fisk .. sorry I have to be the one to break it to you ...

  • Quote

    Originally posted by MichaelDKS


    Lort og lort ... tak for det ;)
    Og ja, jeg vil give det ret det er lidt unfair vi kun kører på dig. Men det er der, kattelivet er i fare lige nu og her, og det er såmænd den eneste grund til jeg overhovedet skriver i denne tråd. Jeg har selv mistet 2 katte til en ¤#"#"# polak, som syntes det var sjovt at gasse dem fordi de tillod sig at bevæge sig ind i hans have og "gøde" græsplænen. Så det kan måske forklare hvorfor mit p.. kommer i kog , når man snakker om at aflive katte. Kan sagtens forstå at du er træt af at have mistet dine fisk , men tro mig folk bliver ligeså ked af det, ved at miste en kat :(


    Det er i orden at have kat men det er mange der ikke tager det ansvar der følger med X(

  • Quote

    Originally posted by Wolf_of_dk


    kunne du ikke ignorer denne tråd i stedet for at blive ved med at skælde ud


    Jeg skælder sørme ikke ud ... Prøver såmænd bare at overtale The Hans til at spare et katteliv ;)
    Og på grund af ovenstående kan jeg ikke bare ignorer denne tråd.

  • Okey her er en lille bredside til jer skydegale idioter.
    Hvis man har tilladelse til et skydevåben, følger der normalt et ansvar med. Det betyder ikke man går rundt og skyder til højre og venstre efter dyr der har generet en, og det er ligemeget om de er fredede eller ej.
    I kan da gøre som andre normale mennesker med værdifulde ting og passe på dem.

  • Quote

    Originally posted by Wolf_of_dk


    Et liv du mener vel han skal sparer alle ni ;)


    hehehe , ja det ville være endnu bedre :D

  • Quote

    Originally posted by Bastard
    Okey her er en lille bredside til jer skydegale idioter.
    Hvis man har tilladelse til et skydevåben, følger der normalt et ansvar med. Det betyder ikke man går rundt og skyder til højre og venstre efter dyr der har generet en, og det er ligemeget om de er fredede eller ej.
    I kan da gøre som andre normale mennesker med værdifulde ting og passe på dem.


    nu er det lidt svært at rende og passe på nogle fisk


    men du har ret man skal ikke skyde til hejre...........ups højre og venstre

  • Quote

    Originally posted by Bastard
    Okey her er en lille bredside til jer skydegale idioter.
    Hvis man har tilladelse til et skydevåben, følger der normalt et ansvar med. Det betyder ikke man går rundt og skyder til højre og venstre efter dyr der har generet en, og det er ligemeget om de er fredede eller ej.
    I kan da gøre som andre normale mennesker med værdifulde ting og passe på dem.


    Våbentilladelse ?... Skal man have det til en M75, en AK47 og en Magnum ?