Koeb af nyt videocamera.

• Hej drenge og piger. Jeg er paa ferie i Polen og skal have mig et nyt videocam. Fandt tilbud paa en billig Samsung apparat : http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=387558 Vil lige hoere om det er en ok maskine eller skal jeg holde mig fra det. Skal lige ses at den koster 1350 DKK saa det er da noget billigere. Det skal ikke bruges til at lave noget andet end private video til hjemmebrug og ikke prof film. Det ville dog vaere rart hvis det fungeret alligevel.
    Skriv lige en komentar hvis du evt. kender til det udstyr.
    Hilsen Rafal Pyszko

ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

MSI 1080Ti Armor OC ed

12 gb Kingston Hyper X

Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

28" Samsung U28D590D

CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

Rettet en gang, sidst af Rafal Pyszko ().

• Tak for det Henrik :9xo
    Jeg synes ikke at der er nogen kommentarer til apparatet. Jeg ville bare hoere om det er ok eller noget bras !?! Er der virkelig ikke nogen der kender til Samsung videocam?

MSI 1080Ti Armor OC ed

12 gb Kingston Hyper X

28" Samsung U28D590D

• Ja, det ser meget laekkert ud, men nu er jeg i Polen og staa med et tilbud paa Samsung camera jeg spoerger om :roller: derfor vil jeg hoere om den. ;)

MSI 1080Ti Armor OC ed

12 gb Kingston Hyper X

28" Samsung U28D590D

Originally posted by Rafal Pyszko

Ja, det ser meget laekkert ud, men nu er jeg i Polen og staa med et tilbud paa Samsung camera jeg spoerger om :roller: derfor vil jeg hoere om den. ;)

Jeg vil skyde på, at indlægget skal tolkes således;

Der er bedre i prisklassen - så kan du få et Sony, så tag det..
    Er det ikke muligt, så nup Samsung'et, da det er OK..

:cheers:

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

• ser okay ud på papiret. Men.

Googlede lige efter reviews, og det er meget sparsomt, hvad der er at finde.

Eneste jeg lige kunne finde:

http://www.recommendedbuys.co.…rders/samsung-vp-d362.htm

Reviewed by the hit maker on 22/08/2006
    just a short review 4 now more another time. bought for a holiday a few wks a go. good points:-) small easy to carry round, functional and easy to use, menu system resonable. bad points:-( thing keeps going out of focus because it searches even in fairly obvious circumstances for what to focus on, becomes very annoying when watching back your recording as people keep bluring in and out of focus. the 33x zoom is ok but you really need to mount the camera on a tripod to use it over the top half of its zoom range because the camera shake renders the resulting film faily useless. buy a spare battery..u will need it..after about an hour. hope that helps, more another time.
    Rating:

Hvis du vil have bedre billedestabilisering, som der efterlyses i ovenstående review, så skal du have OIS (optisk stabilisator). Kameraet her har kun EIS (elektronisk stabilisator). På et kamera med OIS er der indbygget en mekanik, der laver modvibrationer skabt af din hånd, og det virker meget bedre end den elektroniske nødløsning. Men det er også en del dyrere.

Så med de krav, du umiddelbart lyder til at have, så kan du godt klare dig med EIS. Men fokusproblemet lyder dog, som noget jeg virkelig ville tage med i mine overvejelser, hvis jeg var dig.

Kan desværre ikke rigtigt komme med forslag til, hvad du ellers skal købe, da jeg ikke aner, hvad du kan få derovre. Men hvis du kan finde panasonics GS modeller, så er de ihvertfald fine.

• Tak for hjaelpen allesammen. Lecter, jeg fandt ogsaa lign. komentar paa en polsk side, saa denne koeb er opgivet ind til videre. Proever at kigge efter en Panasonic som du raader mig til.

Hilsen
    Rafal Pyszko

MSI 1080Ti Armor OC ed

12 gb Kingston Hyper X

28" Samsung U28D590D