PC fcker op?

  • Quote

    Originally posted by Flindt_DK
    Har samme problem nu.
    med næsten samme specs som red-lions computer.
    Det er død irriterende! Læste et sted at det kunne være rammene som var stået af, men det var sgu forskelligt fra side til side, hvad de mente løsningen var!


    Tror næppe det er et problem med rammene, jo rammene på grafikkortet måske, det skal jeg ikke kunne sige med sikkerhed... Men er stadig rimelig sikker på at det er grafikkortet der er grillet...
    Men prøv da med et andet grafikkort?? Kør evt. i el-giganten og lån/køb et grafikkort der, hvis du ikke har et andet grafikkort liggende?? Du kan jo altid levere det tilbage inden for de 30 dage ;)

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Originally posted by xdream


    Tror næppe det er et problem med rammene, jo rammene på grafikkortet måske, det skal jeg ikke kunne sige med sikkerhed... Men er stadig rimelig sikker på at det er grafikkortet der er grillet...
    Men prøv da med et andet grafikkort?? Kør evt. i el-giganten og lån/køb et grafikkort der, hvis du ikke har et andet grafikkort liggende?? Du kan jo altid levere det tilbage inden for de 30 dage ;)


    Nu er det heldigt at det er en medarbejder PC, som er købt hos dell...
    Så de sender os noget nyt! :)


    EDIT - nu prøver jeg lige og dl de der omega drivers til mit 6800 og ser om det hjælper.